בכמה מקומות בגרמניה מחככים את ידיהם בשביעות רצון לא מעט גברים ונשים, חברי ההנהלות של מותגי היוקרה הגרמנים – אודי, ב.מ.וו ומרצדס. הסיבה היא רבעון שיא במכירות ובמיוחד חודש מרץ, הטוב בהיסטוריה של כל החברות. אלופת המכירות היא ב.מ.וו. החברה הבווארית מכרה ברבעון הראשון של 2006 קצת יותר מ-283,000 כלי רכב. שיאנית המכירות של החברה היא ה-3 החדשה שאחראית לכ-43% ממכירות המותג. מי שמצליחה קצת פחות היא ה-5, עם 57,000 מכוניות. ספינת הדגל של החברה, ה-7, מכרה כ-11,000 יחידות ומפתיע לגלות שהשוק השני בגודלו עבורה, אחרי ארה^ב, הוא סין... שניה במכירות ברבעון הראשון היא מרצדס, והסגנות הזו בטח מעיבה על מכירות השיא – 266,000 מכוניות ברבע הראשון. מה שאולי בכל זאת גורם להם קצת נחת הוא העובדה שה-S קלאס החדשה זוכה להצלחה חסרת תקדים – למרות שהחלה להימכר בארה^ב רק בפברואר, נמסרו כבר יותר מ-24,000 יחידות של ספינת הדגל של מרצדס. אחרונה בשלשה, אבל עדיין עם נתוני שיא, היא חברת אודי, חטיבת היוקרה של קונצרן פולקסווגן. מכירות המותג בשליש הראשון של השנה הן הטובות ביותר בהיסטוריה של החברה עם מעל ל-225,000 מכירות. שיאנית המכירות של החברה היא ה-A4, עם 95,000 יחידות שנמכרו ואחריה, בהפרש גדול ה-A3 וה-A6 (שמכרה יותר יחידות מה-5 של ב.מ.וו). מכונית הדגל של החברה, ה-A8, לא זוכה להצלחה רבה – רק 6,100 יחידות נמסרו ללקוחות.