סיפרנו לכם על תוכניות משרדי הממשלה להוריד את סף המחיר של קבוצות הרישוי השונות. עכשיו, ימים ספורים לפני תחילת שנת המודל החדשה, מתפרסמות המדרגות הרשמיות. ההבדל היחיד לעומת התכנון הוא במחיר המעבר בין קבוצה 4 ל-5, 160,000 ש^ח ולא 161,000 ש^ח כבפרסומים הראשונים. אבל ההפתעה היא שבמקביל לירידת המחיר האבזור הבטיחותי דווקא עולה. אם בשנה שעברה רק חלק קטן ממכוניות קבוצה 2 (הקבוצה העיקרית בשוק הליסינג) אובזר בשש כריות אוויר, הרי בשנה הקרובה נראה כי נתח הארי של השוק יצויד בשש כריות אוויר. אל המגאן והסראטו הצטרפה כבר הלאנסר וככל הנראה יצטרפו גם המאזדה 3, הפוקוס והאקסנט החדשה. נשאר לקוות כי גם מערכת בקרת היציבות, מערכת שערכה לא יסולא בפז במקרים מסוימים, תחלחל גם היא בעתיד אל קבוצה 2. כרגע היא מוצעת במכוניות משפחתיות רק בחלק מהגרסאות היקרות והחזקות יותר.