בחול המועד פסח התקיים הסבב הרביעי של ליגת MDC – סדרת הג'ימקאנות של בית הספר לנהיגה מתקדמת ^מסלולים^. כמו בפעמים הקודמות, גם תחת האירוע הרביעי פרשה סיאט את חסותה בצורה מקיפה ומשכנעת למדי. למרות מזג האוויר החם הגיעו כ-500 צופים לאירוע וזכו לראות מסלול תובעני ומטעה. המסלול פיתה את הנהגים להאיץ ואז עקץ אותם באחת עם פניות מתחכמות ומה שנראה כישורות מרחוק היה למעשה סלאלום איטי. בקטגורית העד 1600 סמ^ק התיצב מתחרה שהוא אולי חדש בקטגוריה אך נהג ותיק ומנוסה מימי הראליקרוס העליזים, מישל גדז'. כל הנהגים המובילים חרשו את המסלול בקצב מהיר, אבל כשמישל עבר לידי יכולתי לשמוע את הפיז'ו הקטנה שואלת את עצמה למה היא נושאת את הכיתוב ראלי באחוריה. מישל בועט בדוושות, מכה בהילוכים ומאלץ את הפיז'ו הקטנה לתוך הפניות בדרך לזמן המהיר ביותר בקטגוריה. זה היה מהמקרים הנדירים הללו שניתן לא רק לראות את המהירות אלא גם לשמוע אותה. במקום השני התמקם מוביל הטבלה בקטגוריה ג'רמי קרונין, במקום השלישי טויוטה יאריס טי ספורט עם דניאל רובינשטיין אוחז במושכות. תם המקצה ולאחר התזת השמפניה (מקומית) עלו ראם סמואל וגל מדלי למסלול עם סיאט ליאון טורבו וסיאט איביזה משופרת על ידי חברת ספוילד ונתנו תצוגת נהיגה עתירת עשן על המסלול. בקטגורית עד 2000 סמ^ק קיווינו ליותר אקשן. אחרי הכל מדובר במכוניות חזקות יותר, עם הנעות מעורבות (קדמית/אחורית) אבל המתחרים יודעים את העבודה, שמרו באדיקות על הקווים והתרכזו יותר בלספק את שעון העצר מאשר את תאוותו של הקהל לאקשן מוטורי. הנהיגה המדויקת של המתחרים בקטגוריה זו התבטאה בזמנים צמודים כשראשון מגיע ניר מי-פז ברנו קליאו ספורט, עם נצחון בכורה בקטגוריה המציב אותו במקום השני בטבלת האליפות. במקום השני פנים מוכרות במערכת אוטו (לצערנו), רוני שטרן (גם הוא ברנו ספורט) כשרק 4 עשיריות השניה מפרידות בינו לבין ניר. במקום השלישי, עם הפרש של פחות מארבע עשיריות השניה מהמקום השני, נמצא גל אופיר בפיז'ו 306XSI אהובה אך נחותה יחסית לשאר המתחרות בקטגוריה. זהו, הגיע הזמן לתותחים הכבדים-קטגורית המעל 2000 ומוגדשות. גיא אמודי והדוקטור, מנצחי שני האירועים הקודמים הציגו כרגיל יכולת גבוהה אבל אכזבו עם פסילות מיותרות ולא הגיעו לחמישיה הראשונה. מתחרי הקטגוריה הבכירה סיפקו טונות של אקשן לקהל והגדילו לעשות בפניית הפרסה, כשהם יוצאים ממנה תחת גז, בהיגוי יתר מעשן צמיגים. בסוף יום הקרבות התיצב ארז קמפל בסובארו אימפרזה STI במקום השלישי. מוביל הליגה, ערן גומר במיצובישי EVO9 ניצב במקום השני עם כמעט שלוש שניות המפרידות אותו מהמקום השלישי. במקום הראשון, ג'ון צ'יקו (ב-מיצובישי EVO8 ששאל מחבר), שעלה למסלול עם רצח בעינים ורוח קודש בידיים ונתן נהיגה מופלאה וחדורת מוטיבציה. גם במקרה הזה ניתן היה לשמוע, להרגיש ולראות את הקצב היעיל בו רצח את המסלול. הסיבוב הרביעי בליגת MDC הראה יכולת ארגון מצוינת של מסלולים; העמידה בזמנים, השליטה בקהל והשמירה על אירוע כזה ללא רגע של עצירה הוא משהו שאי אפשר להקל בו ראש, מנסיון. התמיכה של סיאט בספורט המוטורי מבורכת אף היא, ולא נותר לנו אלא לקוות שיצרנים נוספים ירימו את הכפפה הזו. נתראה בסיבוב הבא. קטגוריה ראשונה, עד 1600 סמ^ק: 1. מישל גדז' (פיג'ו 106 ראלי) - 53.15 2. ג'רמי קרונין (פיג'ו 106 ראלי) - 54.68 3. דניאל רובינשטיין (טויוטה יאריס טי) - 55.13 קטגוריה שניה, 1600-2000 סמ^ק: 1. ניר מי פז (רנו קליאו ספורט) - 53.12 2. רוני שטרן (רנו קליאו ספורט) - 53.53 3. גל אופיר (פיג'ו 306 XSI לבנה)-53.90 קטגוריה שלישית, 2000 סמ^ק ומעלה ו/או טורבו: 1. ג'ון צ'יקו (מיצובישי לנסר איוו 8)- 49.69 2. ערן גומר (מיצובישי לנסר איוו 9) - 50.63 3. ארז קמפל (סובארו אימפרזה טורבו) - 53.21