מרצדס מפרסמת בימים אלו את הפרטים המלאים על דגמי 2006 שלה. הפעם לא מדובר ב-S קלאס החדשה או בדגם AMG עם הרבה סוסים, אלא בליין אופניים. אבל כמו כל דבר עם סמל הכוכב, גם כאן, פשוט וזול זה לא. הליין כולל כמה גרסאות, כאשר המעניינת מבניהן היא הגרסה האוטומטית (זו לא טעות) עם תיבת הילוכים תוצרת שימאנו (Shimano, המוכרת לכל מי שתחום האופניים קרוב ללבו), בעלת שמונה יחסי העברה. האופניים מצוידים במחשב אשר בודק מספר מדדים, בהם מהירות הנסיעה ומהירות סיבוב הפדלים, ומחליט באיזה הילוך לבחור. הרוכבים הספורטיביים יוכלו להיות רגועים, יש אופציה להפעלה ידנית של התיבה, או בקיצור, אופנים עם טיפטרוניק. בנוסף תמצאו חישני אורות שידליקו את הפנסים מלפנים ומאחור, וידאגו שהפנס מאחור יהבהב במהירויות נמוכות כדי שיבחינו בכם. המחיר לגרסה המאובזרת עומד על 1890 אירו. כמו כן תוצע, לראשונה באופני מרצדס, גרסת מרוץ עם שלדה העשויה מסיבי פחמן, בדומה למכונית העל של החברה, ה-SLR. כאן, כמו במכונית, המטרה היא לחסוך במשקל ולשמור על חוזק מבני. האופניים שוקלות 8.3 ק^ג בלבד, ללא דוושות (?!). גם פה, בדומה לדגם האוטומטי, נמצא רכיבים של חברת שימאנו. אופני המרוץ ייוצרו במהדורה מוגבלת של 199 יחידות, כאשר כל יחידה תמוספר. המחיר יעמוד על 2990 אירו לגרסת המרוץ. גם פה, כמו בכל מרצדס, יש רשימת אביזרים נלווים. במקרה שלנו הרשימה כוללת ערכת כלים, משאבת אוויר מאלומיניום (אכזבה, ציפינו לכסף טהור, או לפחות טיטניום) וסיבי פחמן, רגלית צד, סבל למטען, בקבוקי שתייה ועוד. האופניים ימכרו החל מהחודש אצל סוכני מרצדס בחו^ל, אם כי אנו בטוחים כי גם סוכנות מרצדס המקומית תשמח לעזור לספק לכם זוג, תמורת המחיר הנכון, כמובן.