אם רכשתם זה עתה (בחו^ל) את הגולף GT החדשה, בעלת מנוע 1.4 ל' עם טורבו ומגדש-על, והתאכזבתם מהביצועים – יש פתרון. סדנת B&B הגרמנית מציעה ערכות שיפור בשלוש רמות הספק למנוע, שגם הספקו המקורי – 170 כ''ס ב-6000 סל''ד ומומנט של 24.5 קג''מ בכל הטווח בין 1750 ל-4500 סל''ד – אינו קוטל קנים. רמת השיפור הראשונה תביא את הספק המנוע ל-200 כ^ס ואת המומנט ל-30.6 קג^מ (יותר מהגולף GTI בעלת מנוע ה-2.0 ל' TFSI שמסתפקת ב-28.6 קג^מ על הספק זהה). שתי החבילות ה^חמות^ יותר יעלו את ההספק ל-210 כ^ס ו-240 כ^ס בהתאמה (בשני המקרים, נתון המומנט לא נמסר). כדי להגיע להספקים הללו הוחלף מגדש הטורבו, שודרגה מערכת ההזרקה ומחשב ניהול המנוע וגם מערכת הפלטה שונתה. בגרסה החזקה ביותר (240 כ^ס) 100 קמ^ש מושגים ב-6.5 שניות (במקום 7.9 במקור) והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ^ש, שיפור של 20 קמ^ש.