סדנת G-Power הגרמנית משפרת את הסדרה הבכירה של ב.מ.וו – 7. הבסיס היא ה-750 שבמסגרת השינויים קיבלה גם שם חדש – G7 5.2. הסדנא לא הסתפקה במנוע ה-V8 המקורי בנפח 4799 סמ^ק המספק 367 כ^ס ו-49.9 קג^מ והוסיפה לו מגדש על והעלתה את הנפח ל-5200 סמ^ק. ההספק גדל ל-550 כ^ס (אפילו ה-760 מסתפקת ב-445 כ^ס) והמומנט ל-75.5 קג^מ. השיפור בתאוצה הקלאסית ל-100 קמ^ש לא גדול – 5.5 שניות במקום 5.9 שניות אך המהירות המרבית שקודם הוגבלה ל-250 קמ^ש עומדת על 310 קמ^ש. גם תיבת ההילוכים חוזקה כדי לעמוד בכוח הרב המועבר לגלגלים האחוריים. לא רק המנוע שונה, יש גם קיט חיצוני שרובו עשוי מקרבון פייבר וכולל חצאיות, פגושים מגודלים יותר, שמעבר לשיפור המראה משפרים גם את האווירודינמיות. כדי לדאוג לצליל וליופי (וגם לביצועים) שודרגה מערכת הפלטה ועכשיו היא מתהדרת ב-4 יציאות מרשימות מאחור. החישוקים גדלו ל-^22 עם צמיגים מגודלים – 265/30 מלפנים ו-295/25 מאחור המתאימים למהירות המרבית שגדלה ב-60 קמ^ש. גם הבלמים שודרגו בשיתוף פעולה עם ברמבו כדי להתמודד עם תוספת הכוח.