לאחר שמכרה את חלקה בסובארו ואת רוב חלקה בסוזוקי, ממשיכה GM לממש נכסים כדי לספק מזומנים נזילים לקופתה המדלדלת. בעסקת-ענק עליה הוכרז אתמול, מכרה GMAC, זרוע-המימון של ג'נרל מוטורס, את רוב אחזקתה בחברת-הבת "GMAC אחזקות" (GMACCH), כ-75%, בתמורה ליותר מ-1.5 מיליארד דולר. מדובר בחברת-בת רווחית ומצליחה המספקת שירותים פיננסיים בתחום הנדל"ן. בנוסף, שילמה GMACCH ל-GMAC החזר הלוואה פנימי בשיעור של 7.3 מיליארד דולר, ובכך הביאה את כלל המזומנים שהוזרמו לקופת GM לקרוב ל-9 מיליארדי דולרים. ו-GM בהחלט זקוקה למזומנים הללו, לאור הפסדי-הענק של השנה החולפת – הפסדים שרק השבוע התברר כי היו גדולים ב-2 מיליארד דולר ממה שפורסם תחילה, והגיעו ליותר מ-10 מיליארד דולר ב-2005. למעשה, הובע חשש כי הפרסום השבוע יקשה על עסקת המכירה של חברת המימון המוזכרת לעיל. התפתחות מעודדת שחלה השבוע היתה חתימת הסכם משולש בין GM, דלפי ואיגוד עובדי תעשיית הרכב, ה-UAW, אשר יאפשר קיצוץ עשרות אלפי משרות הן בדלפי – כחלק מהליכי 'פרק 11' בהם היא שרויה – והן ב-GM עצמה. הצעד מבטיח המשך יחסי עבודה תקינים והמשך הייצור בדלפי, ומונע את סכנת השביתה בדלפי שהיתה משתקת לחלוטין את GM. אבל הפיצויים לעובדי דלפי המפוטרים – וכמובן גם לעובדי GM – יעלו מיליארדי דולרים כבר השנה. בפני GM עומדת דרך ארוכה, קשה ומלאת חתחתים בדרך להתאוששות, ובשבוע האחרון הביעו אנליסטים רבים ספקות לגבי יכולת ההנהלה הנוכחית לעשות זאת.