על סדנת Bebi השבדית עוד לא שמעתם. אבל כנראה עוד תשמעו. עד סוף השנה אמורה בבי להשיק מכונית-ספורט קיצונית חדשה, שביצועי התאוצה שלה יעמידו בצל פחות או יותר את כל מה שמוצע למכירה היום – עם מפרט המזכיר מאד את הפריסטרים T1 עליה סיפרנו כאן לא מכבר: מנוע V8 באותו נפח של 2.4 ל' (דהיינו בדיוק כמו במכוניות הפורמולה 1 בעונה הנוכחית), הספק מוצהר בין 380 ל-525 כ^ס (!) – מן הסתם בסיוע הגדשה כזו או אחרת, אם כי לא פורסמו כל פרטים לגבי המנוע – ומשקל של 525 ק^ג בלבד; מה שאומר יחס הספק-משקל של 1:1 בגרסת המנוע החזקה. התוצאה היא תאוצה מ-0 ל-100 ב-3 שניות בלבד, ומהירות מירבית מעל 300 קמ^ש. המשקל הנמוך מושג בזכות מרכב בתצורת חצי-מונוקוק העשוי סיבי פחמן, עם תתי-שלדות מפלדה. המתלים גם הם בתצורת מכוניות פורמולה, עם בולמי זעזועים Inboard (דהיינו, בתוך המרכב) המופעלים על-ידי מוטות. בשלב זה המכונית קיימת בשלבי אבטיפוס, והתמונות היחידות שפורסמו הם איורי מחשב כך שנצטרך להמתין למוצר המוגמר כדי לראות אם ההצהרות יתממשו; להזכירכם, חברה שבדית אחרת – קוניגסג – התחילה גם היא עם הצהרות שהתקבלו בספקנות ובסופו של דבר סיפקה ומספקת קבלות בשטח. אבל הסיפור המעניין כאן הוא הקשר האיטלקי של המכונית השבדית. הכינוי שהוענק לה הוא ^קוורצ'יאנלה^ (Quercianella) – על שם עיר הולדתו ומגוריו של ג'יוטו ביזאריני, אחד השמות הנערצים בתעשיית האקזוטיקה האיטלקית. . ביזאריני הוא האיש שתכנן את הפרארי 250 GTO המיתולוגית ואת מנוע ה-V12 של למבורגיני ששימש את המיורה ודגמים רבים אחריה, ולאחר מכן גם ייצר במשך תקופה קצרה מכוניות שנשאו את שמו. מתברר כי ביזאריני שימש כשהראה לפרוייקט: מייסד חברת בבי – מעריץ מושבע של ביזאריני – ביקר אותו ב-1998, שטח בפניו את רעיונותיו למכונית-ספורט חדשה, והשיחה עברה לפסים מעשיים. ביזאריני נטל חלק פעיל בתכנון ועיצוב הדור הראשון של המכונית ואף בנה את השלדה, כאשר אז עוד היה מדובר על שימוש במנוע אופנוע ובמשקל של 400 ק^ג בלבד. המכונית החדשה תהיה כאמור מעט כבדה יותר, עם מנוע שמקורו אינו ידוע ובעיצוב שונה – אך עדיין תחת השראתו של ביזאריני. נקווה לעדכונים בהמשך השנה.