את הלאון החדשה שנחתה זה עתה בארץ בחרה להשיק היבואנית, אלייד מוטורס, עם דגש על הקשר של החברה לספורט המוטורי המקומי ההולך וקורם עור וגידים בישראל. את ההשקה החלה החברה במסע קארטינג שיצא מהכנסת בירושלים והסתיים במסלול הקארטינג החדש של 'אלפא קארטינג' בלטרון, כאשר חברי הכנסת אהוד רצאבי ואליעזר ^צ'יטה^ כהן, שקידמו את חוק הנהיגה הספורטיבית, היו בין המשתתפים. ח^כ רצאבי אף זכה לתעודת הוקרה על פועלו מטעם החברה. במסיבת העיתונאים בסיום המסע אמר יהונתן ולד, מנכ^ל צ'מפיון מוטורס (חברת האם של אלייד מוטורס), כי החברה תתמוך בקידום הספורט המוטורי, כפי שהחלה לעשות עם מתן החסות לליגת אתגרי הנהיגה של ^מסלולים^, ה-MDC. ולד גם בירך את לבנה ארנון, מנהלת המותג החדשה של סיאט, על כניסתה לתפקיד והציג את חזון החברה לשנת 2006. כצעד ראשון בשיווק המותג בכיוון הספורט המוטורי הציגה ארנון את הגרסה הספורטיבית של הלאון, שתהווה ראש חץ בליין הגרסאות בישראל. גרסת הטורבו עושה שימוש ברצפת ומכלולי הגולף V, כולל מנוע ההזרקה הישירה המוגדש מה-GTI, כאן בהספק מופחת של 185 כ^ס (ב-6000 סל^ד) ו-27.5 קג^מ (בין 1800 ל-5000 סל^ד). את הכוח מעבירה לגלגלים הקדמיים תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה ונתוני הביצועים נאים: 7.8 שניות למאה ו-221 קמ^ש מרביים. כדי להדגים את כוונותיה ויכולותיה הספורטיביות של סיאט בכלל והלאון בפרט, הוכנסה המכונית למסלול בלטרון לסבב הדגמה קצר לעיתונאים שבסיומו חנכו את המתחם החדש והמרשים במרוץ קארטינג פנימי. הלאון הספורטיבית תשווק ברמת גימור גבוהה הנקראת 'ספורט-אפ' וכוללת מערכת רדיו-דיסק עם שמונה רמקולים, בקרת אקלים, מחשב דרך, חישוקים קלים, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, שש כריות אוויר ובקרת יציבות (ESP). מחיר גרסת הטורבו עומד על כ-174,000 שקלים והיא תוצג לראשונה לקהל בתערוכת אוטומוטור בחוה^מ פסח. בחודש יולי יחל שיווקן של גרסאות נוספות, כאשר מנוע ה-1.6 יוצע עם תיבה ידנית בעוד גרסת ה-2.0 ל' תשודך לתיבה אוטומטית. מחירים טרם פורסמו.