חברת "צ'מפיון מטורס", יבואנית אודי, פולקסוואגן וסקודה ביצעה מספר שינויים ארגוניים וחילופי כח אדם. לפי יונתן ולד, מנכ"ל החברה, סבב המינויים בא במטרה לעזור לחברה להתמודד בפני אתגרי השיווק העומדים בפניה. אמיל קרעין מנכ"ל צ'מפיון סכו קאר יבואנית סקודה מונה בנוסף לתפקידו, למשנה למנכ"ל קבוצת "צ'מפיון מוטורס" מותגי הרכב הופרדו לחטיבות עצמאיות כשבראש כל אחת מהן יעמוד מנהל חטיבה: למנהל חטיבת אודי התמנה אייל גלברג אשר שימש בתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק של מפעל סלטי שמיר. למנהל חטיבת "פולקסוואגן פרטיות" התמנה אורי להב שעד למינוי הרשמי שימש כמנהל השיווק והמכירות של המותג ומ"מ מנהל המותג היוצא. למנהל חטיבת "פולקסוואגן מסחריות" התמנה ניר דקל שעד כה שימש כמנהל השיווק והמכירות של סקודה. למנהלת חטיבת "סיאט" התמנה לבנה ארנון שבתפקידה האחרון שמשה כמנהלת השיווק של "אלפא קרטינג" ולפני כן ניהלה את מותג ב.מ.וו אופנועים. בחב' הבת, צ'מפיון ס.כ.ו קאר, התמנה קובי בלום כמנהל השיווק והמכירות של סקודה. החברה צופה גידול של כ 15% במכירות בשנת 2006 ובטוחה בהצלחת מנהלי החטיבות בתפקידיהם החדשים ולדברי יהונתן ולד ההיערכות החדשה נעשתה על מנת לאפשר התמקדות מנהלי החטיבות בתחומם עקב ריבוי המשימות העומדות בפניהם בשנים הקרובות.