במידה וברשותכם מיצובישי איוו ואתם סובלים ממחסור בכוח מנוע או יכולות דינמיות, לסדנת נוריס דיזיין הבריטית יש מגוון תרופות למחלה שלכם - כולן מוצגות במיצובישי איבו 9 SWB – רכב ההדגמה שלהם. נתחיל מהמרכב. בסיס הגלגלים קוצר, הגג הונמך ובתהליך אבדו שתי דלתות. פנים הרכב מצויד בכלוב בטיחות מסיבי ותפיחות הכח על בתי הגלגלים התרחבו. רשימת החלקים עשויי הקרבון כוללת את מכסה תא המנוע, מכסה תא המטען, הגג, הפגוש, הספוילר ועוד. ארבעה בולמי זעזועים מתכווננים תומכים במרכב וכלוב ההתהפכות המהווה גורם נושא עומס התורם לקשיחות השלדה. מערכת הבלמים המקורית נזרקה לפח ואת מקומה תופסים דיסקים מחוררים בקוטר של 322 מ^מ עליהם כרוכים קאליפרים מתומני בוכנות של ברמבו. כל המכלולים המשובחים הללו מתפקדים כתומכי לחימה למנוע. מהמנוע המקורי נראה כאילו נשאר רק הבלוק כשרשימת החלקים במנוע של נוריס דיזיין יכולה למלא את מדריך דפי זהב של איזור גוש דן. העבודה על המנוע מתבטאת במספרים מדהימים – 841 כ^ס ! וכמעט 90 קג^מ ! של מומנט שעוברים לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים סיקוונסיאלית. נתוני התאוצה המתקבלים מרשימים בהחלט האיבו המדוברת חולפת על פני 400 מטרים ב-9.7 שניות עם צמיגים חוקיים לכביש. המהירות הסופית גבוהה משלוש מאות קמ^ש.