סדנת ספורטק מציעה אפשרות ביניים לאילו שרוצים סטיישן בעלת יכולת ספורטיבית מוגברת אבל לא מעונינים ללכת עד הסוף ולהזמין אודי RS4. אודי A4 ספורטק RS300 משתמשת במנוע השני ליטרים של אודי. לטענתם השימוש במנוע הקטן בא במטרה לשמור על משקל כולל נמוך. ספורטק הצליחו לסחוט מארבעת הצילינדרים בנפח 2.0 ליטר הספק של 300 כוחות סוס ב6250 סל^ד ולמעלה מ-40 קג^מ ב-3200 סל^ד שמתבטאים ביחס הספק משקל של 5.4 ק^ג לכוח סוס. מבט בתמונות מגלה שספורטק הצליחו לזרות רמיזות של אגרסיביות וזאת מבלי לפגוע במראה המהוגן והאלגנטי של ה-A4 אאונט. השיפור המכאני מתבטא בתאוצה למאה קמ^ש בשש שניות ולמאתיים קמ^ש ב-24 שניות, המהירות המרבית עומדת על 272 קמ^ש. נתונים יותר ממכובדים לסטיישן. הנגיעות של סדנת ספורטק מורגשות גם בתוך תא הנוסעים והחברה מציעה אפשרויות לשדרוג המתלים והבלמים בכדי שיתמודדו עם העומסים שהמנוע הזה יכול לייצר.