אחרי הפסקה קצרה מחזירה מורגן את גרסת הארבעה-מושבים שלה לייצור, תחת השם הלא-ממש-יצירתי ^Four Seater^. הדגמים החדשים מוצגים בתערוכת ז'נבה בימים אלו, אבל בואו נעשה קצת סדר. מורגן מייצרת שתי משפחות: האירו 8 המתקדם והמודרני-יחסית, עם מנוע ב.מ.וו V8 – וכל היתר, ששומרים אמונים למסורת ארוכת-השנים של החברה בריטית המיוחדת הזו (כולל סרן חי וקפיצי עלים מאחור...) ומצויידים במנועי פורד. על אלו נמנים ה-4/4 הבסיסי (מנוע 1.8 ל', 125 כ^ס), ה^פלוס 4^ עם מנוע 2.0 ל' ו-145 כ^ס, וה^רודסטר^ עם מנוע 3.0 ל' V6 בעל 226 כ^ס (וביצועים מאד מכובדים, בזכות משקל של פחות מטון). כל אלה יוצרו עד עתה בגרסאות דו-מושביות. ובכן ה-Four Seater מוצעת – לראשונה בהיסטוריה של מורגן – עם שתי אופציות מנוע: האחת על בסיס הפלוס 4 (שתקרא, נו, פלוס 4 Four Seater), והשניה על בסיס הרודסטר (שתקרא, ניחשתם נכון, ^רודסטר Four Seater^, קצת מוזר בהתחשב בכך ש^רודסטר^, עקרונית, אמורה להיות דו-מושבית). על כל פנים, מורגן מספרת לנו שהארבעה-מושבית החדשה זכתה לתכנון גג חדש, וכי היא מציעה מקום אמיתי לארבעה נוסעים. אפשר אפילו לקפל את אחד המושבים האחוריים או את שניהם, לשיפור נפח ההטענה. גרסת הרודסטר היא, לדברי מורגן, הארבעה-מושבית בעלת יחס ההספק-משקל הטוב בעולם כיום; מאחר והיא אינה אמורה לשקול הרבה יותר מהרודסטר הרגילה הדו-מושבית (940 ק^ג, עם נעליים), סביר מאד כי טענה זו נכונה – לפחות עד שבנטלי תשיק את הגרסה הפתוחה של הקונטיננטל GT (ואולי גם אז). אגב, אם תרצו תוכלו להזמין את הקונסולה המרכזית מעץ וגם חישוקי ^18. המחירים מתחילים מ-32 אלף ליש^ט ומגיעים עד 39 אלף אם תבחרו במנוע הגדול. אם תזמינו עכשיו תתקבלו את הרכב בתוך 6-12 חודשים, שזה לא רע עבור חברה שידועה בזמני-ההמתנה הארוכים לדגמיה. כן, הביקוש עולה על יכולת הייצור, מזה שנים ארוכות.