קרונוס-רייסינג כאילו צצו משום מקום וזכו לכוכב-על כסבסטיאן לואב למשך שנת המרוצים הנוכחית. אבל מדובר בחברה ותיקה שקשריה עם סיטרואן נמשכים כבר מספר שנים ואף זכתה לשבחים עם נהגים מטעמה בקטגוריית הג'וניור וכן בקטגוריה הגבוהה. היה זה אפילו הגיוני כי זו תהיה בחירתה של סיטרואן להמשך הרצת הקסארה בשנת השבתון, וכעת קוצרת קרונוס את התבואה, בעזרה גדולה מצד האלוף-פעמיים, וזוקפת לזכותה ניצחון ראשון במגרש של הגדולים. לואב מתייצב במדרגה העליונה של הפודיום בפעם הראשונה השנה, לאחר שני אירועים בהם אכלס את המקום השני. תוצאה זו מקפיצה אותו לראשות טבלת הנהגים ואת קרונוס לראשות טבלת הקבוצות – וכולנו יודעים כמה אוהב האלוף את המיקום הזה. מקסיקו הייתה טובה ללואב, למרות החום הכבד שהיווה שינוי כה גדול משני האירועים שפתחו את העונה. האלוף הצרפתי אמר לא פעם כי האירועים הכי טובים בשבילו הם אלו בהם הוא נאלץ להתאמץ, בהם יש לו תחרות. הפעם סופק לו קרב ראוי בעזרת פטר סולברג מסובארו, שסבל קשות מתקלות ומזל רע באירועים הקודמים, אך הפעם הצליח להוות יריב קשה לנהג הקסארה הכחולה. אך פטר לא היה נקי מבעיות גם בראלי זה. את האירוע הוא הוביל עד תחילת היום השני, בו ניהל קרב אימתני מול לואב כאשר מדי פעם לוקח זה את ההובלה ואז חוטף אותה האחר. במהלך היום פגע סולברג בכלב אך לא איבד זמן, ולאחר מכן נאלצו כל הנהגים המובילים להאט עקב פרות שהילכו להן בשלווה על שבילי העפר המקסיקניים. כל זה נמשך עד שבסטייג' 13 שבקה חיים מערכת הגה הכוח של סולברג והוא איבד זמן רב. משם היה זה כבר חסר סיכוי. האלוף זיהה את ההזדמנות ותקף חזק עוד יותר, כשהוא לא מאפשר לסולברג לצמצם ואף מגדיל מעט את הפער עד סוף הסטייג' האחרון. והיכן היה גרונהולם כל הזמן הזה? מנצח שני האירועים הקודמים סבל ממתלה אחורי שבור עקב תאונה עוד בקטע הדירוג הרביעי. במהרו להקדים את סולברג הוא הגיע מהר מדי לפנייה איטית והחליק אל מחוץ למרוץ. לאחר קבלת עונש 5 הדקות עבור כל סטייג' שהפסיד עד סוף היום (לפי חוקי סופראלי), הוא התייצב במקום ה-23 והחל לטפס שוב במעלה הדירוג עד שסיים לבסוף במקום השמיני, במידה רבה בזכות הפרות שהאטו את יריביו המובילים שעלו להתחרות לפניו. כריס אטקינסון סבל מגורל דומה כאשר התהפך עם הסובארו שלו בסמיכות גדולה לגרונהולם. ההתאוששות שלו הייתה מרשימה אף יותר והוא סיים לבסוף במקום השביעי. מיקו הירבונן מפורד היה ממוקם שני עד שתאונה בתחילת היום השני הכניעה אותו, גם מתיו וילסון הצעיר מקבוצת ה^יצרן 2^ של פורד נפל קורבן לתאונה ופרש מהמקום השישי. חברו לקבוצה של לואב, קסאוויר פונס, נאלץ לפרוש גם הוא עקב תקלה נדירה במנוע הקסארה. ואם נחזור לטבלת המנצחים – מנפרד סטוהל מקבוצת OMV פיז'ו סיים במקום השלישי והוכיח שוב, כפי שעשה כבר בראלי מונטה-קרלו, עד כמה הוא מהיר (אם כי הוא היה מרוחק כמעט חמש דקות מלואב בסוף המרוץ). דניאל סורדו, שביצע עלייה מקטגוריית הג'וניור לאחר שלקח את האליפות, הוכיח גם כן שהוא מוכן לקטגוריה הבכירה וסיים רביעי. הנינג סולברג מקבוצתו של סטוהל סיים חמישי למרות ראלי רצוף בעיות בלמים ומקהייל האלמוני סיים שישי בתוצאה הטובה בקריירה שלו, כאשר הוא נהג הפורד המוביל באירוע בו כל נהגי הפוקוס סבלו מתאונות (אך חזרו להתחרות בזכות מכונאים נמרצים וחוק 5 הדקות). המרוץ הבא ייערך בקטלוניה שבספרד ב-24-26 למרץ. דירוג ראלי מקסיקו: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 3:47:08.8 (10 נק') 2. פטר סולברג (סובארו) – 48.9+ (8 נק') 3. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 4:39.1+ (6 נק') 4. דניאל סורדו (קסארה פרטית) – 5:27.7+ (5 נק') 5. הנינג סולברג (OMV פיז'ו) – 12:35.4+ (4 נק') 6. גארט' מקהייל (פורד פרטית) – 16:02.3+ (3 נק') 7. כריס אטקינסון (סובארו) – 20:39.5+ (2 נק') 8. מרקוס גרונהולם (פורד) – 21:44.2+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 3 מרוצים: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 26 נק' 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 21 נק' 3. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 11 נק' 4. פטר סולברג (סובארו) – 8 נק' 5. דניאל קרלסון (מיצובישי פרטית) – 6 נק' -. טוני גרדמייסטר (פיז'ו פרטית) – 6 נק' -. דניאל סורדו (קסארה פרטית) – 6 נק' 8. ג'יג'י גאלי (מיצובישי פרטית) – 5 נק' -. הנינג סולברג (OMV פיז'ו) – 5 נק' -. כריס אטקינסון (סובארו) – 5 נק' דירוג קבוצות אחרי 3 מרוצים: 1. קרונוס-סיטרואן - 34 נק' 2. פורד - 30 נק' 3. OMV פיז'ו - 21 נק' 4. סובארו - 20 נק' 5. סטובארט VK פורד – 9 נק' 6. רד-בול סקודה – 3 נק'