מיקי יוחאי הביא את הסיבוב השני של ליגת היונדאי אקסטרים לכוכב יאיר. את המכשולים שהציבו בפניהם הגבעות המסולעות של מודיעין החליפו מכשולים מעשי ידי אדם ובאגר – תעלות, סוללות, חפירות ומסלעות אתגרו את יכולת העבירות של כלי הרכב והצוותים עד לקצה היכולת, ומעבר לכך, מספקים אקשן משובח גם אם איטי משהו. כמו תמיד, חיכו חמישה מסלולים למתחרים, כאשר קטגורית האקסטרים צריכה לעבור מסלול ארוך יותר מקטגורית האדוונצ'ר. אלא שבפעם הזו תוספת המסלול כללה ביצוע נוסף של אותו מסלול או ביצוע המסלול בכיוון הפוך מה שאמר שקטגורית האדוונצ'ר היתה צריכה להתמודד עם אותם מכשולים בדיוק כמו מפלצות האקסטרים, ובהרבה מקרים זה היה פשוט יותר מדי. צוותי האדוונצ'ר סללו רמפות, ערמו שקים, מיקמו שפאלות וכמובן – מתחו כננות. אבל גם זה לא תמיד הספיק ומדי פעם נראה אחד מרכבי האדוונצ'ר מנפנף בגלגליו בחוסר ישע, תקוע בזווית בלתי אפשרית בתוך שוחה עמוקה או תלוי על סלע. עבודת צוות נכונה ומהירה ונהיגה מדויקת היו שם המשחק בקטגוריה, רגל כבדה מדי על דוושת הגז הניבה לא פעם נזקים מכניים, וכך סיימו את היום צוות יוסי במות עם הנעה אחורית בלבד וצוות אספיר/קופר עם הנעה קדמית בלבד (מה שלא הפריע להם להמשיך ולתקוף את המכשולים – כל הכבוד על הרוח הספורטיבית). ואם בקטגורית האדוונצ'ר היה מדובר במסע התשה, הרי שאצל האקסטרים היה מדובר במסע הישרדות. כבר במקצה הראשון תקיפת מדרגה באגרסיביות יתרה עלתה לאיציק מיני בבוכנה שבורה במערכת ההגה, בעוד התעקשות של ברוך טולדנו שלא לפתוח כננת עלתה לו בהיתקעות ואפס נקודות במסלול קל יחסית, טעות שתעלה לו בסופו של דבר בניצחון. גם עידו (שהופיע עם חישוקי ^20 מבריקים במיטב מסורת ה^בלינג^) וגיא לא טמנו את ידם בצלחת – במקצה השני שבר עידו את המתלה הקדמי של הטרקאן שלו (ודווקא אחרי שצלח בצורה נהדרת את ^גן הסלעים^ שהערים קשיים על שאר המתחרים) בעוד גיא נסחף בקדחת הריקודים ששטפה את ישראל ומבצע פירואט מושלם שמסתיים על הגג. בסופו של דבר, היה זה גיא שקטף את הניצחון לפני עידו, שאיבד סיכוי לניצחון לאחר שנחיתות זווית הבטן שלו אילצה אותו לפתוח כננת במכשול האחרון של היום. ברוך טולדנו היה גם הוא בעמדת זינוק מעולה לניצחון כשניגש למכשול האחרון, אלא שזה היה מכשול 5 המקולל, וגם הוא נפל חלל לרצף הסלעים. במקום האחרון סיים שוב צוות פרוייקטים 4X4, שאחרי פתיחה גרועה לא נראה שיצליח לזכות שוב בתואר האליפות בו זכה בשנתיים הקודמות. באדוונצ'ר היה המקום הראשון שייך ללא עוררין לשי שמעוני, שהציג נהיגה חלקה ורציפה וצבר יתרון כה גדול שיכל לוותר לחלוטין על הכניסה למכשול 5 על ^גינת הסלעים^ ההרסנית שבתחילתו. למקום השני הגיע צוות אספיר/קופר, למרות שאיבדו את ההנעה האחורית במכשול השני והמשיכו להתחרות עם הנעה קדמית בלבד. גם למקום השלישי התברג צוות שבילה את רב היום עם הנעה 2X4 – צוות יוסי במות שאיבדו את ההנעה הקדמית בשלב מוקדם של היום. מאוכזבי היום הם כנראה אנשי צוות אספיר/מירס שהימרו על כניסה למסלול 5 בניסיון להשיג נקודות ולעלות מהמקום השלישי לראשון, אולם בסופו של דבר נתקעו, נזקקו לחילוץ וצברו ניקוד שלילי שעלה להם בפודיום. אלא שלאירוע הזה היה ערך מוסף שמזכה אותו במקום של כבוד במדורי הרכילות. רצף של פוליטיקאים הגיע לבקר במתחם התחרות – גדעון עזרא, השר לביטחון פנים הגיע לברך את ^הספורט המוטורי שעושה את צעדיו הראשונים^; מתן וילנאי הגיע בניסיון לקטוף פירות אלקטוריאלים ממעורבותו בתהליך החקיקה של חוק הספורט המוטורי בימיו הראשונים (אם כי למיטב זיכרוננו, הוא מילא חלק לא קטן בעיקר בהתמשכות התהליך) ואהוד רצאבי, להבדיל, בא להזכיר מי באמת דחף את החוק עד לסוף הדרך. אבל חזון אחרית הימים האמיתי היה מפקד המרחב המשטרתי שנרתם במושב הנהג של הרכב של פרוג'יפ ויצא לתקל מכשולים – זו הפעם הראשונה, כנראה, בה פעיל בספורט המוטורי הוא זה שרודף אחרי נציג המשטרה... תוצאות המקצה השני של ליגת יונדאי אקסטרים: אקסטרים 1.פרוג'יפ פרינטר סנטר – 2750 נק' 2.עידו – 2000 נק' 3.ברוך טולידאנו – 1825 נק' אדוונצ'ר 1. גתוס ד.נ. כל גדר – 2695 נק' 2.אספיר/קופר – 2315 נק' 3.יוסי במות והובלות – 1800 נק' מיקום מצטבר: אקסטרים פרוג'יפ פרינטר סנטר – 24 עידו IRT – 20 ברוך טולדנו – 16 אדוונצ'ר אספיר/קופר – 22 גתוס ד.נ. כל גדר – 20 יוסי במות והובלות – 18