אמנם כבר סיפרנו לכם על ה-GT3, כאשר דלפו פרטים ראשוניים, אבל עכשיו הגיע הזמן לנתונים רשמיים (ותמונות איכותיות). ל-GT3 החדשה מנוע בנפח 3.6 ל', לא מוגדש, המספק 415 כ^ס (מנוע ה-3.8 ל' בגרסה הרגילה מפיק 355 כ^ס ^בלבד^) או 115.3 כ^ס לליטר - הספק גבוה מאוד יחסית לנפח, שני רק ל-S2000 המפיקה 120 כ^ס מליטר (אבל בעלת מנוע קטן יותר משמעותית, שני ליטר בלבד). ההספק המרבי מושג ב-7600 סל^ד ואילו הקו האדום נמצא ב-8400 סל^ד גבוהים – אין תחליף לסל^ד כשרוצים להפיק הספק גבוה ממנוע אטמוספרי. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה עם התראה להחלפת הילוך לפני הקו האדום. 100 קמ^ש מושגים תוך 4.3 שניות מעמידה (שיפור של שתי מאיות לעומת הדגם הקודם), מי שלא יעצור שם יגיע ל-160 תוך 4.4 שניות נוספות ויסיים במהירות המרבית – 310 קמ^ש. כדי להעביר את הכוח הרב לכביש הותקנו חישוקי ^19 (מידת הצמיגים לא פורסמה) ודיפרנציאל מוגבל החלקה. כמו כן נלקחה מהקאררהGT מערכת בקרת האחיזה כדי לשמור על הרכב (ועליכם) בכל מצב (כמעט). אך אם לא תרצו שהגמדים האלקטרונים יעזור לכם, תוכלו לנתק את הבקרה לחלוטין ולבדוק עד כמה אתם יודעים לנהוג באמת. כדי לשפר את ההתנהגות הכניסה פורשה, לראשונה ב-GT3, את מערכת ה-PASM – מתלים אקטיביים. המצב הראשון של המערכת דומה לכיול המתלים של הדגם הקודם ומתאים לנהיגה בכביש הציבורי. במצב ספורט המערכת מקשיחה את המתלים כדי להתאים את ה-GT3 למסלול המרוצים. והמחיר, אם שאלתם, עומד על 106 אלף דולר, בארה^ב. בסוכנות פורשה בארץ יביאו את הרכב אם רק תרצו (ותוכלו לשלם), אך המחיר לא ידוע כרגע. אתם מוזמנים לקפוץ לסוכנות בשביל לסגור עסקה.