הרשת מגלה שוב את יכולתה לחשוף סודות. סריקה של הפרוספקט הרשמי של הקוניגסג CCX מגלה במלואן את צפונות המכונית החדשה שעוררה כל-כך הרבה סקרנות וספקולציות – והממצאים מאכזבים, עד כמה שמכונית אולטרא-אקזוטית עם 806 כ^ס יכולה לאכזב. מתברר כי אותם אתרים שטענו כי ה-CCX היא פשוט גרסה שמיועדת לשוק האמריקני – צדקו. מנועה של ה-CCX עבר סדרה של שינויים, חלקם מהותים ביותר, על מנת לעמוד בתקנות הזיהום המחמירות בארה^ב מבלי לאבד מהספקו הפנומנלי. בין היתר מקבל המנוע המוגדש בן 4.7 הליטרים – שמקורו בפורד – לראשונה יציקת בלוק חדשה לגמרי ויעודית לקוניגסג. מערכת ניהול המנוע חדשה, האינג'קטורים קטנים יותר, ראשי המנוע חדשים עם שסתומים גדולים יותר, ומערכת הפליטה חדשה עם ממירים קטליטיים הממוקמים קרוב יותר למנוע. כל השינויים הללו ואחרים מאפשרים ל-CCX להשיג אותה רמת ביצועים בדיוק כמו ה-CCR, למרות דרישות זיהום מחמירות יותר בהן עליה לעמוד. כתוצאה מכך גם הביצועים נותרו ללא שינוי לעומת אלו של ה-CCR, דהיינו האצה מ-0 ל-100 ב-3.2 שנ' ומהירות מירבית מוצהרת של ^מעל 395 קמ^ש^. יחד עם השינויים המכניים מגיעים גם שינויים עיצוביים, כולל הארכה של כ-9 ס^מ הנובעת משימוש בפגושים שצריכים לעמוד בפגיעה במהירות של כ-4 קמ^ש בהולכי-רגל מבלי לגרום להם לפגיעה. ה-CCX גם זוכה לשורת שיפורים אוירודינמיים. תא הנוסעים הפך למרווח יותר עם שיפור מרחב הראש ב-5 ס^מ. יש גם מושבים חדשים, עם עוד ריפוד ומשענת-גב הניתנת לכיוונון; עם זאת, מי שמעוניין בכך יוכל להזמין את מושבי ה-CCR. כאופציה ניתן להזמין לראשונה חישוקים מסיבי פחמן, וגם בלמים קרמיים עם קליפרים קדמיים בני 8 בוכנות (את הסט הזה ניתן להתקין – וזה בודאי חשוב מאד לכל בעלי הקוניגסג אצלנו –גם בדגמי קוניגסג קודמים). כך שכל מי שקיווה לראות את קוניגסג משיבה מלחמה לבוגאטי ויירון בקרב על תואר המהירות העולמי – מצטערים, לא הפעם.