מלחמת מותגי הספורט האקזוטיים ממשיכה להתלהט, כשהפעם מגיע תורה של למבורגיני להשליך לזירה לוחם חדש. ארבע-וחצי שנים אחרי השקת המורצ'ילגו מרעננת למבורגיני את דגם-העל שלה (בינתיים, לפחות, עד הופעת המיורה, אם וכאשר). הגרסה המעודכנת שתוצג בז'נבה בשבוע הבא נקראת LP640, כינוי שנשאב – כפי שקל לנחש – מהספק המנוע: לא פחות מ-640 סוסים (ב-8,000 סל^ד), 60 יותר מהמורצ'ילגו הרגילה, יחד עם מומנט שעלה קלות מ-66.3 קג^מ ל-67.3, ב-6,000 סל^ד. התוספת מגיעה בזכות מנוע V12 שנפחו הוגדל מ-6.2 ל-6.5 ל', יחד עם שינויים נוספים בסעפת היניקה, גלי הזיזים, מערכת הפליטה ועוד. זמן ההאצה מ-0 ל-100 התקצר מ-3.8 ל-3.4 שניות, ובעוד המהירות המירבית לא הוצהרה ההערכות מדברות על יותר מ-340 קמ^ש. בכל מקרה זו תהיה הלמבורגיני הסדרתית המהירה ביותר אי-פעם. השיפורים מאפשרים ללמבורגיני לא רק לסגור את הפער על מתחרי-האקזוטיקה האחרים, אלא גם ליצור פער משמעותי יותר מול הגאייארדו, שהתקרב מאד בביצועיו למורצ'ילגו בדגם הנוכחי עם 520 כ^ס. בנוסף לעיצוב מעודכן (כולל אפשרות להזמין כיסוי-מנוע שקוף לאלו שמעוניינים להשוויץ) עברה המורצ'ילגו שינויים אוירודינמיים משמעותיים, כדי להקטין את העילוי האוירודינמי ולהבטיח יציבות במהירויות אולטרא-גבוהות. מצנן השמן גדול יותר ומקבל קירור משופר, ותיבת ההילוכים (עדיין ידנית או רובוטית 6 הילוכים) חוזקה כדי לעמוד בעומסים המוגברים. מערכת ההנעה מבוססת על דיפרנציאל ויסקוזי ומחולקת 70-30 לטובת הגלגלים האחוריים, אבל עם אפשרות להקצות עד 100% קדימה או אחורה לפי הצורך. חלקים ניכרים מהמרכב עשויים סיבי פחמן, המיתלים שופרו עם בולמי זעזועים ומוטות ייצוב חדשים, הבלמים גם הם שודרגו (עם אפשרות לבלמים קרמיים). הצמיגים שמרו על המידות הקודמות, 245/35-18 מלפנים ו-335/30-18 מאחור, אך הם זוכים לחישוקים חדשים. המחירים יוכרזו במסגרת התערוכה והייצור בפועל אמור להתחיל כבר באביב הקרוב.