המאן (Hamman) מציעה שידרוג למי ש"סתם" M6 לא מספיקה לו. הקיט כולל שינוי במנוע שמוסיף לו עוד 30 כ"ס (סה"כ 537 כ"ס), תוספת המומנט קטנה הרבה יותר ועומדת על 1.5 קג"מ צנועים. לאחר הסרת ההגבלה נתונים אלו מספיקים ל-300 עד- 320 קמ"ש, תלוי בצמיגים ובקוטר החישוקים שתבחרו (ועל כך בהמשך). רוצים עוד? אין בעיה. אפשר לבחור בקיט אחר שמעלה את ההספק ב-60 כ"ס ל-567 כ"ס ואת המומנט ב-5.5 קג"מ ל-58.5 קג"מ. כאן המהירות המרבית עומדת, באופן החלטי, על 320 קמ"ש. בצד השני של מטבע התאוצות נמצאת מערכת בלימה ששודרגה כדי שתוכל להתמודד עם הביצועים המשופרים. במטרה להגביר את האחיזה בסרן הקדמי מוצעות ללקוח מבחר אופציות בהן ספויילרים קדמיים שונים וחצאיות המשפרות את ההצמדה האירודינמית של החלק הקדמי. מאחור הותקן ספויילר ופגוש מסיבי, ומהצד תמצאו חצאיות מרשימות. אפשרויות הבחירה של הלקוח ממשיכות גם לסוג החומר ממנו ייוצרו התוספות הנ"ל - קרבון פייבר או פיברגלס. להשלמת המראה הונמך הרכב ב-30 מ"מ מלפנים ו-25 מ"מ מאחור, ולסיום יוכל הלקוח לבחור שלוש דוגמאות חישוקים שונים, בגודל "19 ו-"20 מידות הצמיגים נעות בין 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור לחישוקי ה-"19 ועד 255/35 מלפנים ו-285/35 מאחור. בפנים נמצא אלומיניום, שפע עור ופאר רב. המחיר? אם שאלתם, כנראה שזה לא בשבילכם... (וגם לנו אין את הנתון).