השבועון הגרמני רב-התפוצה אוטו בילד הצליח לקבל את גרסת הטורבו החדשה של הפורשה 911 מסדרה 997 ליומיים של נהיגת-חורף קפואה בפינלנד. התוצאה היא גלריית תמונות מהממת שרק בשבילה כדאי להגיע לכתבה, גם אם אינכם דוברים גרמנית רהוטה... לאחר חודשים של השערות לגבי ביצועיה של הטורבו החדשה, יש נתונים רשמיים: 480 כ^ס (לעומת 420 בטורבו הנוכחית ו-450 כ^ס בטורבו S), ו-63.3 קג^מ (לעומת 57.1), עם אוברבוסט רגעי המגיע עד 69.4 קג^מ. המנוע הוא עדיין 3.6 ל', אך מצוייד במגדש הטורבו מהדור החדש עליו דיווחנו לפני שלושה חודשים, עם גיאומטריית טורבו משתנה (VTG) המאפשרת לקבל גדישה יעילה בתחום סל^ד רחב ומצמצמת למינימום את השהיית-הטורבו: שיא המומנט מתקבל בין 1,950 ל-5,000 סל^ד! כבעבר מוצעת הטורבו עם תיבה ידנית רגילה או תיבת טיפטרוניק אוטומטית; שלא כבעבר, דווקא הגרסה האוטומטית מאיצה טוב יותר – 3.7 שניות בלבד מ-0 ל-100, לעומת 3.9 שניות בגרסה הידנית. זה לא רק טוב משמעותית מהטורבו היוצאת (4.2 שנ' לידנית, 4.8 שנ' לטיפטרוניק) אלא גם מהקאררה GT, שמסתפקת ב-3.9 שניות ל-100 קמ^ש. המהירות המירבית, אגב, היא ^רק^ 310 קמ^ש, 5 יותר מהדגם הנוכחי. שינוי שראוי להזכירו הוא במערכת ההנעה הכפולה: בעוד הקאררה 4 הנוכחית משתמשת בדיפרנציאל מרכזי ויסקוזי, הטורבו מקבלת מצמד נשלט אלקטרו-הידראולית, המאפשרת חלוקת כוח רציפה עד 100% קדימה או אחורה. בסיכום המבחן הגיע גאורג כשר, הכתב הותיק של אוטו-בילד, למסקנה כי הטורבו החדשה היא ה-911 המושלמת ביותר אי-פעם, ומכונית הספורט הטובה בעולם לשימוש יומיומי כל השנה, בכל תנאי מזג אוויר. במקיבל לכתבה של אוטו בילד התפרסמו ברשת בסוף השבוע תצלומים רשמיים של ה-997 טורבו שדלפו טרום החשיפה הקרובה בז'נבה. גם תצלומי ריגול של גרסת הקבריולה של הטורבו מצאו את דרכם לרשת.