יונדאי השיקה אתמול בתערוכת שיקאגו מיניוואן גדול חדש, ^אנטוראז'^ (Entourage, פמליה), דגם חשוב ביותר לשוק האמריקני ולהמשך תכניות הגידול של היצרן הקוריאני. האנטוראז' חולק את הפלטפורמה עם הקאיה סדונה האמריקנית, הלא היא הקרניבל החדשה ששיווקה החל בארה^ב עוד לפני השקת הגרסה הקצרה ה^אירופית^ בתערוכת ז'נבה הקרובה. בסיס הגלגלים הוא 3.02 מ', רק ס^מ אחד פחות מקרייזלר טאון-אנד-קאנטרי, ואורכו 5.13 מ' – ס^מ אחד יותר מהסנגיונג רודיוס הענק וארבעה ס^מ יותר מהטאון אנד קאנטרי. גם הרוחב, 1.98 מ', יותר ממכובד. בקיצור, זהו מיניוואן אקסטרא-לארג'. בהתאם לכך הוא מציע שפע מקום לשבעה נוסעים (בסידור 2-2-3) ולמטענם: מעל 900 ליטר מבלי לקפל את שורת המושבים השלישית (שכמקובל מתקפלת בקלות אל תוך הרצפה). שלא במפתיע, כל העסק שוקל לא מעט – כשני טון בהתאם לרמת הגימור; המנוע היחיד הוא V6 בנפח 3.8 ל' עם גל-זיזים עילי כפול, תזמון משתנה, 242 כ^ס ו-34.7 קג^מ (ב-3,500 סל^ד), המגיע עם תיבה אוטומטית 5 הילוכים. אבזור הבטיחות כולל שש כריות, עם וילונות-צד לכל שלושת שורות המושבים; משענות-ראש אקטיביות קדמיות; בקרת לחץ אויר בצמיגים; ובקרת-יציבות (ESC בשפת יונדאי) כסטנדרד. המיתלים הם מקפרסון מלפנים ורב-חיבורי מאחור, החישוקים התקניים 16 או 17 אינץ' בהתאם לרמת הגימור. פינוקים כמו ריפודי עור, מושבים מחושמלים ומערכות בידור שונות (כולל אפשרות לצג LCD לטובת השורות האחוריות) מגיעים כסטנדרד או אופציה, גם הם בהתאם לרמת הגימור. השיווק יתחיל עוד השנה כדגם 2007, בשלב זה בארה^ב בלבד.