לפני כשנה הציגה לינקולן (חטיבת היוקרה של פורד) את הזפיר, סדאן מפוארת המבוססת על פלטפורמת המאזדה 6 (המשמשת גם את פורד ומרקיורי), שעוברת עכשיו מתיחת פנים וזוכה לשם חדש. לינקולן מפסיקה (בהדרגתיות) להשתמש בשמות לתיאור דגמיה ועוברת לאותיות, בדטרויט הוצגו ה-MKS וה-MKX והזפיר משנה את שמה ל-MKZ. ה-MKZ, שתשווק כדגם 2007 בארה^ב, זכתה לשינויים בעיצוב החזית המתרכזים בפגוש וביחידות התאורה שהפכו אגרסיביים במעט. מאחור השינויים קלים עוד יותר - פגוש חדש המדגיש את צמד המפלטים. הצצה לתא הנוסעים תגלה חומרים חדשים עם העיצוב הישן (עד כמה שעיצוב בן שנה יכול להיות ישן...). במסגרת הצד המכני של השידרוג מוצעים מנוע דוראטק חדש - V6 3.5 ליטר 250 כ^ס המחליף את ה-V6 3.0 ליטר 221 כ^ס הקודם ותיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. לינקולן טוענים לשינויים במיתלה האחורי שאמורים לתרום להתנהגות מדויקת וחדה יותר ומציעים אפשרות להנעה לכל ארבעת הגלגלים.