חודש אחד בלבד עבר מאז הצגת הגרסה הסדרתית של הדודג' קאליבר, המכונית שנושאת בעול היומרות של דודג' לחדור לאירופה, וכבר מציגה החברה בתערוכת שיקגו את גרסת הביצועים, שמציגה נתונים מרשימים, גם במונחים אירופאים. הקאליבר החמה זוכה לסימון SRT-4, כמקובל בגרסאות הביצועים של דודג', כאשר הספרה 4 מציינת את מספר הצילינדרים של המנוע. ואם מנוע ארבעה צילינדרים לא נשמע מרשים, תשמחו לשמוע כי המנוע, בנפח 2.4 ל', מפיק (בעזרתו האדיבה של מגדש טורבו, כמובן) לא פחות מ-300 כ^ס ו-36 קג^מ (ה-STI החדשה, להשוואה, מפיקה ממנוע 2.5 ל' הספק של 280 כ^ס ו-40 קג^מ). נתוני ההספק מפתיעים במקצת – הערכות מוקדמות הימרו כי הקאליבר תקבל את המנוע שמושתל בגרסת הביצועים של ה-PT קרוזר, שמפיק 225 כ^ס בלבד. המתלים זכו לכיול ספורטיבי יותר, מטבע הדברים, כדי להתמודד עם המנוע החזק והביצועים שהוא יידע לייצר. גרסת ה-SRT תוצע, ככל הנראה, עם אופציית ההנעה הכפולה כסטנדרט כדי להתמודד עם ההספק והמומנט. מהבחינה החיצונית זוכה גרסת הביצועים לתוספות הצפויות – כונס אוויר (צנוע למדי) על מכסה המנוע, צמיגים נמוכי חתך, חצאית קדמית חדשה וספויילר בקצה הגג, כמו כן חושפת התמונה גריל שונה ונטול כרום ועוד שינויים קלים. האם הקאליבר החדשה תצליח להוות אלטרנטיבה אמריקאית לרפליקות הראלי מהמערב, או שתהיה דומה יותר דווקא לגולף R32 – חזקה ובעלת יכולת, אבל מכוונת נוחות? אנחנו מחכים להזדמנות לבדוק בעצמנו...