לאחר פרסום טיזר מקדים לפני כשבועיים בו הוצגה המכונית מכוסה, מציגה אופל תמונות ראשונות של הרודסטר החדשה שלה, המחזירה את השם GT מעברו הספורטיבי של המותג. כפי שחשדנו, המכונית נושאת דמיון רב לקונספט VX לייטנינג של ווקסהול מ-2003. לא נמסר מידע טכני נוסף של ממש מעבר למה שכבר פורסם – המכונית חולקת את פלטפורמת ההנעה האחורית שלה עם הפונטיאק סולסטיס והסאטורן סקיי, ואף תיוצר באותו מפעל של GM בארה^ב לצד שתי אחיותיה. היא מצויידת בגג רך נפתח, להבדיל מה-GT המקורית שהיתה כמובן קופה. המנוע הוא גרסה מעודכנת של מנוע ה-2.0 ל' המוגדש ששימש את הספידסטר (שייצורה הופסק), עם הוספת הזרקה ישירה והספק שגדל מ-200 ל-260 כ^ס מכובדים. עם זאת, הביצועים של ה-GT פחות טובים: התאוצה המוצהרת מ-0 ל-100 היא ^פחות מ-6 שניות^ לעומת 4.9 שניות לספידסטר טורבו, והמהירות המירבית היא ^מעל 230 קמ^ש^ לעומת 243 קמ^ש לספידסטר. הסיבה העיקרית היא שה-GT היא מכונית גדולה וכבדה משמעותית: הספידסטר טורבו, המבוססת על הלוטוס אליס, שקלה 930 ק^ג בלבד ואילו ה-GT צפויה לשקול לא פחות מ-1,300 ק^ג, משקלה של הסולסטיס התאומה. למרות זאת ל-GT צפוייה הצלחה גדולה משל הספידסטר מאחר והיא הרבה יותר פרקטית בזכות התצורה הקונבציונלית של מנוע קדמי, ויש להניח כי גם תהיה זולה יותר. אל תמהרו לרשום הזמנה ב-UMI: יש עוד זמן. היא צפויה להגיע לשוק רק באביב 2007, כשנה אחרי שתוצג לציבור בתערוכת ז'נבה הקרובה.