מזל טוב לפיאט. התוצאות העסקיות ל-2005 טובות מהתחזיות ומראות על הצלחה של צעדי ההתייעלות שנקטה החברה. פיאט-אוטו, חטיבת המכוניות של הקונצרן (הכוללת גם את אלפא-רומיאו ולנצ'יה) דיווחה על רווח תפעולי של 21 מיליון אירו לרבעון האחרון של 2005, לראשונה אחרי 17 רבעונים רצופים של הפסדים. השיפור דרמטי לעומת הרבעון המקביל ב-2004, בו נרשם הפסד של 156 מיליון אירו. לשנת 2005 כולה רשמה חטיבת המכוניות הפסד של 281 מיליון אירו, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-820 מיליון אירו ב-2004. התאוששות במכירות ברבעון האחרון היא שהביאה להישג הנאה, אם כי לא הספיקה כדי לבטל את הירידה במכירות בשלושת הרבעונים הקודמים, כך שכלל ההכנסות ממכירת מכוניות ירדו ב-0.8%. פיאט מכרה 1,697,000 מכוניות ב-2005, ירידה של 3.9% לעומת 2004. מה שברור הוא כי צעדי הייעול שעברה החברה, יחד עם דגמים חדשים שהושקו במהלך השנה – כרומה, אלפא 159 ובעיקר הגרנדה פונטו – עושים את שלהם והתחזית ל-2006 בהחלט אופטימית. קבוצת פיאט כולה דיווחה על רווח תפעולי של כמיליארד אירו ב-2005, לעומת 50 מיליון בלבד ב-2004. ההכנסה נטו היתה גבוהה עוד יותר בשל מכירת נכסים ועמדה על של 1.4 מיליארד אירו ב-2005, זאת לעומת הפסד של 1.6 מיליארד אירו ב-2004. זו השנה הראשונה של רווח לקונצרן מאז 2000. חובות הקבוצה קוצצו בשני-שליש, מ-9.4 מיליארד אירו בסוף 2004 ל-3.2 מיליארד בסוף 2005. לשנת 2006 הצהירה פיאט על יעד של רווח תפעולי בין 1.6 ל-1.8 מיליארד אירו.