דגמי הסילברדו החדשים, ששיווקם החל זה עתה בארץ, כוללים מספר שינויים משמעותיים. עיקר השינויים בוצעו ביחידת ההנעה – מנוע הדורמאקס 6.6 ליטר קיבל מגדש חדש, בטכנולוגית גאומטריה משתנה, והוא מפיק עתה 360 כ^ס, 50 יותר מבדגם המוחלף, ו-89.8 קג^מ, 6.5 קג^מ יותר מבעבר. גם תיבת ההילוכים חדשה מדגם אליסון 1000 המציעה שישה הילוכים (חמישה בדגמים ששווקו עד עתה) ואפשרות שליטה ידנית – ^טיפטרוניק^. בנוסף כוללת התיבה בקרה אוטומטית המסייעת לבלימת הרכב בירידות תלולות כאשר בקרת השיוט מופעלת . גם שאר השינויים מתרכזים בחזית, אם כי הם משמעותיים פחות: עיצוב חדש ליחידת הגריל-פנסים ומכסה חדש לתא המנוע. השינויים אומנם קלים, אך עדיין יוצרים מראה אגרסיבי יותר מבדגם היוצא. למה בעצם צריך 360 כ^ס בטנדר/משאית קלה? שאלה טובה, כנראה שהתשובה שלא ^צריך^, אבל תמיד כיף שיש...