בתערוכת טוקיו האחרונה הוצגה הטויוטה אסטימה כקונספט היברידי. עכשיו מודיעה טויוטה על ייצורו של הדגם (שישווק ביפן בלבד כרגע) עם שינויים קלים מאוד לעומת דגם התצוגה אולם ללא המנוע ההיברידי, כרגע לפחות. בארץ פגשנו את אחד הדורות הקודמים של האסטימה בשמה המוכר מחוץ ליפן, פריוויה; מאז עבר הדגם מספר גלגולים, ועכשיו כאמור מוצג דור נוסף, חדש לגמרי. בסיס הגלגלים גדל ב-5 ס^מ ל-295 ס^מ, הגובה ירד ב-4 ס^מ ונעצר ב-173 ס^מ, במטרה להוריד את מרכז הכובד, וסרחי העודף קוצצו, הכל במטרה לשפר את ההתנהגות. טויוטה טוענת כי האסטימה מבוססת על פלטפורמה חדשה, אולם מבנה המתלים נשמר – מקפרסון מלפנים וקורת פיתול מאחור. היא מסוגלת להכיל שבעה נוסעים כאשר השורה האמצעית נעה על מסילה בטווח של 8 ס''מ ומעניקה גמישות בבחירת חלוקת המרחב בין הנוסעים. את השורה השלישית ניתן לאחסן מתחת לרצפה לקבלת משטח הטענה שטוח. כדי לעזור בתמרונים ישנו צג המראה את המתרחש מלפני ומצדי הרכב, ואם זה לא מספיק לכם דעו כי בזמן חניה מבצע הרכב לבדו את פעולת ההיגוי (כמו בלקסוס LS החדשה!). הרכב מתערב בהיגוי גם בנסיעה – במידה ותסטו מנתיב הנסיעה שלכם בכביש יבוצע תיקון אוטומטי בהיגוי על ידי הרכב במטרה להשאירו בנתיב (נראה לנו שיהיה משעשע ליבא את האסטימה עם האופציה הזו לארץ, לא?). אם לא תדעו כיצד להגיע ליעדכם תוכלו להיעזר במערכת ניווט או להעביר את הזמן בהקשבה לאחד מ-2000 השירים שניתן לאחסן בדיסק הקשיח האינטגרלי. כרגע מוצעת האסטימה עם שני מנועים – V6 בנפח 3.5 ל' המשודך לגיר אוטומטי בעל 6 הילוכים, או מנוע 2.4 ל' 4 צילינדרים, אליו משודכת תיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה. מערכות הבטיחות כוללות, מלבד המבחר הרגיל והמוכר, גם ^מערכת טרום תאונה^ – המערכת בוחנת את הכביש בעזרת רדאר ומצלמה, וכאשר היא מזהה מצב של תאונה בלתי נמנעת מפעילה את הבלמים ומותחת את חגורות הבטיחות במטרה לצמצם את הפגיעות ככל האפשר ואולי למנוע אותן לחלוטין. למקרה שהמערכת לא תעזור לא תעזור יגנו על הנוסעים, מעבר לכריות הקדמיות, גם כריות וילון, כריות צד וכריות ברכיים.