אודי סיימה זה עתה שלושה ימים של מבחני-חורף במסלול סברינג בארה^ב, בהצלחה גדולה. ה-R10 החדשה, שאודי מקווה כי תהיה מכונית-הדיזל הראשונה שמנצחת במירוץ 24 השעות של לה-מאנס, היתה המהירה בין כל המכוניות שנטלו חלק במבחנים: שני נהגי ה-R10, דינדו קפלו ופרנק ביילה, השיגו מקומות 1 ו-2 במבחנים, וקפלו קבע זמן הקפה מהיר ב-0.7 שניות מהקפת ה-qualifying הטובה ביותר שהושגה עד היום (על-ידי ביילה עצמו, אגב, ב-2002 עם מכונית-המירוץ הקודמת של אודי, ה-R8). עם זאת, המכונית עדיין היתה איטית בכשניה מהתוצאה הלא-רשמית הטובה ביותר במסלול זה של ה-R8, שנקבעה בשנה שעברה במבחני צמיגים. אנשי אודי גם מקפידים להנמיך ציפיות וציינו כי עדיין התגלו תקלות טכניות, וכי מתחריהם הקרובים בקטגוריית LMP1 הבכירה למעשה לא השתתפו ביום השלישי והאחרון של המבחנים. המכונית הבאה באותה קטגוריה קבעה תוצאה איטית בכ-2 שניות משל קפלו ובלמעלה משניה מזמנו של ביילה. את התוצאה המהירה אחרי צמד נהגי האודי קבעה דווקא פורשה RS ספיידר מקטגוריית LMP2 הקלה והאיטית יותר. בכל מקרה מדובר בתוצאות מעודדות מאד עבור מכונית שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח וגילוי בעיות. טבילת האש הראשונה של ה-R10 תערך במסלול זה ממש במירוץ 12 השעות של סברינג, ב-18 במרץ. מירוץ 24 השעות היוקרתי של לה-מאנס יערך שלושה חודשים לאחר מכן, ב-17-18 ביוני. ה-R10 מצויידת במנוע V12 בנפח 5.5 ל', הגדול ביותר המותר על פי התקנות, שהספקו כ-650 כ^ס. היא לא תהיה מכונית הדיזל הראשונה שמתחרה בלה-מאנס: ב-2004 השתתפה קבוצת המירוצים טאורוס עם מכונית לולה בה הושתל מנוע דיזל V10 בעל מעל 500 כ^ס, מבוסס על מנוע פולקסווגן סדרתי (טוארג, פייטון) ששופר על-ידי חברת מנועי הדיזל פרקינס. המכונית סבלה מתקלות טכניות ולא שרדה זמן רב, אך הראתה ביצועים מבטיחים וקבעה זמני הקפה תחרותיים. הפעם הקודמת בה השתתפה מכונית דיזל בלה-מאנס היתה בשנות ה-50. אחד היתרונות של מנוע דיזל הוא, כמובן, צריכת דלק מופחתת, שמשמעותה יכולת לחסוך במשקל הדלק שנושאת המכונית ו/או פחות עצירות תדלוק.