שלוש שנים אחרי השקת הגרסה נוכחית, תציג סיאט בתערוכת ז'נבה הקרובה את האיביזה לאחר רענון עיצובי קל, אשר מיועד ליישר קו (עד כמה שאפשר) עם משפחת הדגמים החדשה של היצרן – לאון, אלתיאה וטולידו. השינוי יבוא לידי ביטוי במיוחד בגרסת ה-FR הספורטיבית. השינויים כוללים, כמקובל, שיפוץ-אף עם פגוש וכונסים חדשים ואגרסיביים יותר (למעט בקופרה). מאחור, המפלטים בולטים יותר ויש פנסים כפולים. גם כאן הפגוש משופץ וכלל דיפיוזר-דמה. עוד שינויים הם הגדלת החישוקים התקניים גם בדגמים הנחותים מ-^14 ל-^15. גרסת ה-FR קיבלה כאמור את השינויים הברורים ביותר, כחלק מ^מתקפת FR^ במסגרתה יושקו השנה גרסאות FR לאלתיאה וללאון. גריל ^חלת-דבש^ שוכן מאחורי הכונסים בחרטום, האזור מאחורי מספר-הרישוי צבוע שחור והחישוקים גדלו מ-^16 ל-^17. מבחינה מכנית לא חלו שינויים, בכל ההיצע. האיביזה היא הדגם הנמכר ביותר של סיאט.