לאחר שהוצגה בתערוכת פרנקפורט 2003 כקונספט, ומאז פגשנו אותה עוד מספר פעמים (כקונספט), מגיעה הסקודה רומסטר (Roomster) לפס היצור. הגרסה הסופית תוצג בתערוכת ז'נבה 2006 שתפתח ב-02.03. בשלב זה סקודה לא חשפה פרטים רשמיים רבים מעבר למספר תמונות בודדות של הרכב. העיצוב המיוחד של דגם התצוגה התמתן במעבר לייצור, אך עדיין ניתן למצוא את הקשר בין שני הדגמים. בסקודה ציינו כי הרומסטר יציע תאי אכסון רבים ואופציה הזזה מגוונת למושבים האחוריים ומקום רב לנוסעים (כפי שמרמז השם?). המכונית תשב על רצפה חדשה המשלבת אלמנטים של הפאביה והאוקטביה. הממדים לא נמסרו אך מקורות בחו^ל מדברים על בסיס-גלגלים של 2.61 מ', אורך 4.21 מ', רוחב 1.68 מ' וגובה 1.60 מ'; ממדים אלו ממקמים את הרומסטר באזור האופל מריבה (אם כי הסקודה ארוכה משמעותית) ומתחת לרנו סניק. אותם מקורות מדברים על היצע מנועים תואם-סופרמיני עם שלושה מנועי בנזין: 1.2 ל' 64 כ^ס, 1.4 ל' 86 כ^ס ו-1.6 ל 105 כ^ס. לאלו יצטרפו שלושה מנועי דיזל – 1.4 ל' 70 ו-80 כ^ס ו-1.9 ל' המפיק 105 כ^ס. תיבות ההילוכים יהיו ידניות ואוטומטיות אם כי אין פרטים על מספר ההילוכים. אנחנו נמתין לפרסום נתונים רשמיים נוספים מסקודה, ובינתיים נשער כי נפגוש בארץ ברומסטר החדשה.