את השנה הקלנדרית סיים שוק הרכב הישראלי עם מספר מסירות כמעט זהה לזה של שנה שעברה – 145,800 לעומת 142,400, גידול זניח למדי של 2.4%. גם בצמרת דירוג המסירות לא חלו שינויים כלשהם – מאזדה היא עדיין המותג הנמכר ביותר, כאשר יונדאי וטויוטה נמצאים במקום השני והשלישי, בהתאמה, בדיוק כמו בשנה שעברה. מגמת ההשתלטות של תוצרת המזרח על השוק הישראלי נבלמה, גם בשל החלשות היורו, אבל לא התהפכה – המותגים האירופאים עדיין מחזיקים בכ-30% מהשוק כשהיצרנים היפנים והקוריאנים אחראים כמעט לכל השאר. אולם בתוך היציבות ישנם גם שינויים – מאזדה איבדה מכוחה השנה והיא היחידה מבין חמשת מובילות שמכרה פחות מאשר בשנה שעברה, עם ירידה של כ-8% במכירות. לעומתה המספרים של יונדאי גדלו, גם אם בשיעור נמוך משמעותית מזה של שנה שעברה, והיא נושפת בעורפה של מאזדה ממרחק קטן מאי פעם. אם בשנה שעברה נחפזו בכירי יונדאי להכחיש כל דיבור על עקיפת מאזדה בטבלת המכירות, הרי שעתה הם הרבה פחות נחושים לגבי 2006. ואם גידול במכירות, הרי שהשיאנית השנה היא דיהטסו – אחרי שנה חלשה ב-2004 היא רושמת השנה כמעט הכפלה במספר המסירות, אולם עדיין מדורגת רק במקום ה-15. עוד מותג שצמח השנה בצורה בולטת הוא מרצדס, שרשם גידול של 42% במכירות וחצה את גבול 1000 המסירות. ואם יש עולים, יש גם יורדים – פיאט ממשיכה להיחלש וממתינה בקוצר רוח לגרנדה-פונטו החדשה. גם איסוזו, המסתמכת בלעדית על מכירות דגם יחיד, רשמה ירידה משמעותית במכירות וכך גם סיאט וסקודה, כולן עם ירידה של כ-40% במכירות. גם בין הדגמים הפופולאריים לא היו שינויים או הכתרות חדשות – ה-3 של מאזדה עדיין מחזיקה בתואר המכונית (וכמובן – המשפחתית) הנמכרת ביותר עם 16,265 מסירות. השניה ברשימה היא הקורולה של טויוטה עם 12,329 מסירות. את המקום השלישי קוטפת, שוב, הגטס של יונדאי עם 8,842 מסירות ושליטה מוחלטת בקטגורית הסופרמיני. טבלת המכירות השנתית (בסוגריים, נתוני המכירה של שנה שעברה): 1.מאזדה – 22,273 (24,187 ) 2.יונדאי – 21,108 (20,182)) 3.טויוטה – 17,653 (15,143) 4.פורד – 11,931 (10,600) 5.שברולט – 10,767 (9,595) 6.רנו – 7,098 (8,918) 7.סובארו – 6,045 (5,256) 8.סיטרואן – 5,908 (5,635) 9.מיצובישי – 5,757 (5,652) 10סוזוקי – 5,276 (4,426)