בתערוכת פרנקפורט 1965 הפתיעה אופל עם קופה קטנה בעלת עיצוב שחרג מהמקובל באירופה באותו זמן – ה-GT. המכונית יוצרה בין 1968 ל-1973, ונמכרה בלמעלה מ-100,000 עותקים. עכשיו עומדת אופל להחזיר את השם ^GT^ – לא נגזים ונקרא לו ^מיתולוגי^ – עם מכונית ספורט חדשה שתחשף בתערוכת ז'נבה. לאחר שייצור הספידסטר הופסק מבלי שהשיגה מכירות משמעותיות, תשמח מאד אופל אם ה-GT החדשה תזכה להצלחה דומה לזו של המקורית. בעוד המכונית המקורית היתה קופה כאמור, ה-GT החדשה תהיה רודסטר דו-מושבית, למעשה זהה מכנית לפונטיאק סולסטיס ולסאטורן סקיי היושבות על פלטפורמת ההנעה-האחורית 'קאפה' של GM. האופל צפויה לקבל עיצוב משלה ומן הסתם כיולי מיתלים ושלדה ספורטיביים יותר שיתאימו לטעם האירופי. ההודעה לעיתונות מדברת על מנוע אחד בלבד – 2.0 ל' טורבו הזרקה ישירה, אותו מנוע שהופיע זה עתה בסולסטיס GXP בתערוכת לוס-אנג'לס. שם יש למנוע זה הספק של 260 כ^ס, ואין סיבה להניח של-GT יהיה פחות. סביר להניח כי בהמשך גם תצוייד המכונית במנועים חלשים יותר. פרטים טכניים אחרים לא נמסרו אך אפשר לצפות לבסיס גלגלים זהה לזה של הסולסטיס של 241.5 ס^מ, כששאר הממדים דומים עד זהים: אורך כ-400 ס^מ, רוחב 182 ס^מ וגובה של פחות מ-130 ס^מ. יש לציין כי ב-2003 הציגה GM קונספט בשם ^VX לייטנינג^, תחת מותג ווקסהול – התאומה הבריטית של אופל. יתכן כי ה-GT החדשה תשתמש במרכיבי-עיצוב של אותו קונספט.