לפני שנה הציגה מיצובישי בז'נבה את גרסת ה-CC לסופרמיני שלה, הקולט, אולם עדיין תחת התואר ^קונספט^. עכשיו, שנה אחרי, תוצג המכונית בתערוכת ז'נבה, הפעם תחת ההגדרה לייצור – בדיוק לפי התוכניות מלפני שנה. ונראה ששינוי התואר הוא השינוי המשמעותי היחידי שעברה המכונית, לפחות לפי מה שניתן לראות בתמונות. כמו שסיפרנו לכם אז, המכונית מבוססת על המרכב הארוך יותר של גרסת ההאצ'בק (בסיס הגלגלים זהה בכל הגרסאות ועומד על 250 ס^מ) כדי לאפשר מרווח מספיק למטען ולמושב אחורי (שמיועד, קרוב לוודאי, לנוסעים קומפקטיים במיוחד). מרכב ההאצ'בק, עם חיזוקים מיוחדים, עובר מהמפעל ההולנדי של מיצובישי לסדנת פינינפרינה, שגם עיצב את המכונית, שם הוא עובר את ההסבה לתצורת CC. אופציות המנועים יכללו את מגוון מנועי הבנזין הרגיל – 1.5 ליטר עם ובלי טורבו ו-150 או 109 כ^ס, בהתאמה. עם המנוע החזק תאיץ המכונית למאה תוך 8.4 שניות ותגיע ל-202 קמ^ש (וההודעה הפוליטיקלי-קורקט דואגת להדגיש – ^רק איפה שמותר^...). מוצאת חן בעינכם? נא לשלוח הצהרה חתומה ע^י נוטריון לכלמוביל שאתם מוכנים לקנות קולט עם תיבה ידנית, שם מחכים עם היבוא עד התקנת תיבה אוטומאטית כדת וכדין (כרגע יש רק רובוטית).