אודי הציגה בדטרויט בת חדשה למשפחת ה-S הספורטיבית – ה-S6. הסלון השרירית עושה שימוש במנוע זהה כמעט לזה שהוצג ב-S8 זה עתה – V10 בנפח 5.2 ליטר עם הזרקת דלק ישירה, שמבוסס מצדו על המנוע השוכן בלמבורגיני גאיירדו. ב-S6 מותן המנוע והוא מפיק 420 כ^ס ב-6,800 סל^ד (450 כ^ס ב-S8) וכ-53 קג^מ בין 3,000 ל-4,000 סל^ד (55.1 קג^מ באחות הגדולה). בשני המקרים הנתונים דוהים מעט כאשר משווים אותם למנוע ה-V10 של הב.מ.וו M5 שמפיק מנפח מעט קטן יותר ( 5.0 ליטר) הספק גבוה משמעותית – 507 כ^ס (אם כי המומנט דומה – 53 קג^מ). תיבת ההילוכים של ה-S6 היא טיפטרוניק בת 6 מהירויות (תיבה ידנית לא הוזכרה ולא ברור אם תוצע באירופה או לא). ההנעה היא בשיטת הקוואטרו כמתבקש וחלוקת הכוח היא 40:60 לטובת הסרן האחורי, כפי שמקובל מאז ה-RS4, כאשר בעת הצורך משתנה החלוקה עד ל-85% לסרן האחורי או עד 65% לסרן הקדמי. את הזינוק ל-100 קמ^ש עושה ה-S6 ב-5.2 שניות (גרסת הסטיישן, האוונט, זקוקה למאית שניה נוספת) והמהירות המרבית מוגבלת כמקובל ל-250 קמ^ש. משקלה של ה-S6 עומד על 1910 ק^ג כשגרסת האוונט מוסיפה עוד 60 ק^ג. ואם הצגת סלון חזקה בארה^ב היא צעד הגיוני, הרי שהבחירה בדטרויט להצגת מכונית קונספט דוגמת הרואדג'ט (Roadjet) תמוהה משהו. אחרי הכל הרואדג'ט היא האצ'בק – לא בדיוק התצורה החביבה על ממציאי המקדונלד והקולה. מבט מעמיק יותר מגלה שהרואדג'ט היא אולי האצ'בק, אבל לא ממש קומפקטית – עם אורך של 470 ס^מ היא ארוכה ב-11 ס^מ מ-A4 ובסיס הגלגלים נמתח על פני 285 ס^מ, ס^מ יותר מאשר ב-A6... ממדי הרוחב והגובה נדיבים אף הם, 185 ו-155 ס^מ בהתאמה. עם מידות אלו מאפשרת הרואדג'ט מרחב מרשים לארבעה נוסעים בארבעה מושבים נפרדים, עם אפשרות לצרף מושב לילד שמותקן על מסילות בתא המטען. העיצוב, כמקובל אצל אודי, מרהיב ומצליח להסתיר את ממדי הרואדג'ט ולהעניק לה חזות דינמית מבלי לוותר על אלגנטיות. הרואדג'ט מצוידת במנוע V6 FSI בנפח 3.2 ליטר שמספק 300 כ^ס ב-7,000 סל^ד ו-33.6 קג^מ ב-4,500 סל^ד. למנוע משודכת תיבת DSG שזוכה לתוספת הילוך לעומת התיבה הסדרתית (7 בסה^כ) שמעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים בשיטת הקוואטרו. גם מקום המערכות האלקטרוניות לא נפקד – לרואדג'ט אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי נהיגה: ספורט, דינמי ונוחות שלפיהן משתנה כיול המנוע, המתלים, ההיגוי ותיבת ההילוכים, בדומה למה שפגשנו ב-RS4.