הפרארי 575M מאראנלו היא הוותיקה שבדגמי פרארי, למעשה היא תוצאה של מתיחת פנים שעברה ה-550 בשנת 2002. המאראנלו עצמה הוצגה בשנת 1996 והיא הדגם הנמכר ביותר של פרארי מאז ומעולם: לא פחות מ-5,700 יחידות יוצרו עד היום (550 ו-575M). עכשיו חושפת פרארי תמונות ופרטים ראשונים על המחליפה שתיקרא 599GTB. הבחירה איננה מקרית, פרארי מחזירה שילוש אותיות רב תהילה מהעבר שפיאר מכוניות כמו ה-365GTB. החזית של ה-599GTB, כמו גם הכנפיים הקדמיות הבולטות, מקשרים אותה לאחות הגדולה, ה-612 סקאלייטי, אך בזה נגמר הדמיון החיצוני. ל-599GTB יש קוים אגרסיביים יותר מאשר לאחותה הגדולה והמעודנת: תפיחה כוחנית על מכסה המנוע המשתפל וחריצי אוורור בצידו, זימים מפוסלים בדופן הדלת ומותניים גבוהות ומחוטבות. בסיס הגלגלים של ה-599GTB יהיה ארוך מזה של המאראנלו (נתון רשמי לא נמסר) אך קצר מזה של הסקאלייטי עליה היא מבוססת. ה-599 תעשה שימוש במנוע V12 (כנגזר מהמורשת) בנפח כ-6 ליטרים (כמתבקש מהשם) שיתבסס על מנוע האנזו ויפיק 620 כ^ס ב-7,600 סל^ד (לעומת 660 כ^ס ב-7,800 סל^ד באנזו) בפרארי מצהירים על יחס משקל/הספק של 2.6 ק^ג לכ^ס בהשוואה ליחס של 1.9 ק^ג לכ^ס באנזו. ה-599GTB תיחשף רשמית בתערוכת ג'נבה בסוף החודש הבא.