ביונדאי לא מוכרת כנראה האימרה ^תפסת מרובה – לא תפסת^. דומה כי ברכב הקונספט החדש HCD9 ^טאלוס^ (Talus) שנחשף אתמול בדטרויט, ניסו אנשי יונדאי לערבב יחד כמה שיותר סוגים ונישות – והתוצאה היא שילוב טרנסג'נדרי שכאילו לא החליט מה הוא בדיוק רוצה מעצמו. יונדאי מגדירה את המכונית כ-2+2 – אבל טוענת שיש מקום לארבעה מבוגרים; היא בעלת צורת קופה מובהקת – אבל עם ארבע דלתות (השתים האחוריות קטנות ונפתחות לאחור, כמו במאזדה RX-8). היא מוגבהת ויש אפשרות להנעה כפולה, אבל יונדאי מסבירה שהיא לא מיועדת לשטח. למה בדיוק היא כן מיועדת? המממ... ההגדרה של יונדאי היא ^מכונית ספורט^, אבל עם רמה גבוהה יותר של שימושיות – שפע מקום לנוסעים ולמטען, גישה נוחה לתא הנוסעים, ואפשרות תפקוד בתנאי אחיזה ירודים. ה-HCD9 מקבלת את כינויה בזכות היותה דגם-הקונספט התשיעי שיצא ממרכז העיצוב של יונדאי בקליפורניה (HCD – Hyundai California Design). היא מצויידת במנוע V8 בנפח 4.6 ל' (ההספק לא מוצהר) ובתיבה אוטומטית 6 הילוכים. ההנעה אחורית או – כאופציה – כפולה, לשימוש בתנאי מזג אוויר גרוע, כשמימד הגובה המכובד תורם לשיפור הראות. חישוקי ^22 משלימים את ההופעה.