אם מסיבה כלשהי 450 כוחות-הסוס של הקאיין טורבו הרגילה אינם מספיקים לכם, וגם לא קיט-השיפור שמציעה פורשה שמעלה את ההספק ל-500 כ^ס, אל דאגה: לפורשה יש סוף-סוף פתרון לבעייתכם הקשה. לפניכם הקאיין האולטימטיבית, גרסה רביעית למשפחה: קאיין טורבו S. בהמשך לשיטת הכינויים שהנהיגה ב-911, הטורבו S היא גרסה מחוזקת (עוד יותר) של הקאיין האימתנית: שינויים במצנני-הביניים אפשרו להעלות את ההספק מ-450 ל-521 כ^ס, כאשר המומנט עולה מ-63.3 ל-73.5 קג^מ, בין 2,750 ל-3,750 סל^ד. התוצאה היא שיפור של 4 עשיריות שנייה בתאוצה מ-0 ל-100, שמתבצעת על ידי ה-S ב-5.2 שניות לעומת 5.6. המהירות המירבית עלתה מ-266 ל-270 קמ^ש. כדי להתמודד עם הביצועים המשופרים מקבלת הטורבו S בלמים מוגדלים (380 מ^מ לעומת 350 מ^מ מלפנים, 358 מ^מ לעומת 330 מאחור), וחישוקי ^20 עם צמיגים במידה 275/40 (וחיישני לחץ אוויר כציוד סטנדרטי). על רמת האבזור אפשר לומר שהיא, אה, מספקת, כיאה למכונית שמחירה באירופה בסביבות 120,000 אירו.