לפני כחמישה חודשים סיפרנו לכם על התכניות של לקסוס להציע גרסה חמה ל-IS. לא היה זה סוד כי המכונית תוצג בתערוכת דטרויט, ותצלומים באיכות גרועה דלפו – כרגיל בימים אלה – עוד לפני התערוכה. עכשיו שהחשיפה הרשמית והמסודרת מאחורינו, אפשר לבחון את הפרטים.
ובכן המכונית לא תקרא IS500, בניגוד למידע המוקדם, אלא IS-F; התוספת F תשמש מעתה ואילך את כל הגרסאות החמות של לקסוס, על תקן האות M בב.מ.וו או AMG במרצדס. לקסוס טרם סיפקה נתוני הספק או ביצועים מדוייקים, והסתפקה בהצהרה על יותר מ-400 כ^ס ו-48 קג^מ. לעומת זאת, כן מספרים לנו שהמכונית מקבלת תיבה אוטומטית 8 הילוכים, מבוססת על זו שהוצגה בדגמי ה-LS שמכונה ^Direct Sport Shift^. ממיר-מומנט חדש שמגיע לנעילה מכנית בשלב מוקדם בכל ההילוכים משני ומעלה אמור לספק החלפות הילוכים מהירות ומדוייקות. זה מספיק כדי להאיץ ל-60 מייל/שעה – 96.5 קמ^ש – בפחות מ-4.9 שניות (מה כל הקטע עם ^פחות מ...^ או ^יותר מ...^? אי אפשר לתת נתונים כמו בנאדם?). הורדות הילוכים מלוות במכת-גז כדי להתאים את הסל^ד להילוך הנמוך יותר, וזה מבטיח אפקטים קוליים חביבים.
בלמי ברמבו גדולים שוכנים בתוך חישוקי ^19 תקניים. הבעיה היחידה שלנו היא עם איך שהמכונית נראית: ערכת התוספות החיצוניות שלה נראית כאילו בוצעה כלאחר-יד; יותר כמו משהו שקונים באיביי מאשר עיצוב אמיתי מהיצרן המוערך ביותר בעולם.