ביום שבת האחרון התקיים באמפיתיאטרון הרומי בגן הלאומי בית גוברין אירוע הגביע הנודד השמיני, לזכרו של אולי גלאי. מזג האוויר היה נוח עם שמש חורפית ולא מעט רוח, מסביב היו שרידי מבנים מהתקופה הרומית ובקרבתם חנו רכבי אספנות רבים (כמאה) וקהל רב שהגיע לאירוע, שעיקרו תחרות שיפוץ רכבי אספנות של מועדון ה-5 בחסות ^אוטו^. ארבעה כלי רכב התחרו על הגביע: סיטרואן טרקסיון אוונט משנת 1955 בבעלות אריה תאומים. פורד מודל A משנת 1928 בבעלות יעקב בן-גיאת. קורבט סטינגריי משנת 1974 בבעלות דרור בריל. דודג' קינגסווי משנת 1956 בבעלות איציק לוי. המכוניות נבדקו לפי מספר מדדים: מקוריות הרכב, איכות השחזור, מראה חיצוני ופנימי, איכות השיפוץ המכני, מצב המכונית לפני השיפוץ, נדירות הדגם, הקושי בהשגת חלפים ושנתון הייצור. הניקוד ניתן על ידי שופטים ממועדון החמש – בנצי פכטהולץ, אמיר הלוי ואריאל עזיזי, כאשר גם אנחנו במגזין ^אוטו^ ואמו של אולי גלאי ז^ל הצטרפנו לחבר השופטים. ולתוצאות: במקום השלישי זכו שני כלי רכב (בדומה לתוצאות המקום הראשון בתחרות בשנה שעברה) הקורבט סטינגריי של דרור בריל והסיטרואן טרקסיון אוונט של אריה תאומים (הסדר מקרי). במקום השני נמצאת הדודג' קינגסויי הכחולה של איציק לוי ובמקום הראשון – יעקב בן-גיאת על שיפוץ הפורד מודל A משנת 1928. מי שלא יכל להגיע לאירוע, אבל חובב רכבי אספנות, מוזמן להגיע למפגש השבועי של מועדון ה-5 שנערך במגרש החניה ליד בית הקפה בכניסה הראשית של אונ' ת^א מידי יום שישי, בשעה 5.