HARTGE היא סדנא גרמנית ידועה, העוסקת בשיפור כלי רכב מבית ב.מ.וו, ואת תערוכת אסן האחרונה ניצלה החברה להצגת המוצר החדש שלה – סדרה 3 קופה משופרת, מאוד משופרת. בסדנא ידעו כי הקונים לא יסתפקו ב-335 עם המנוע כפול המגדשים שלה, המספק "רק" 306 כ"ס והחליטו, כנראה, למלא את החלל עד הופעת ה-M3 החדשה. למלא את החלל? לא בדיוק – לפי השמועות הנוכחיות, גם ה-M3 המתוכננת לא ממש תוכל להתחרות במה שרקחו ב- HARTGE... מתחת למכסה המנוע מסתתר (או נדחק בקושי) מנוע V10 משופר שנלקח מב.מ.וו M5 המספק לא פחות מ-550 כ"ס (במקום 507 ב-M5 סטנדרטית) ומומנט של 53 קג"מ, וגם תיבת ה-SMG, בעלת שבעה יחסי העברה, הגיעה מה-M5. מעבר לשיפורי הכוח, מערכת העברת הכוח חוזקה, המתלים שודרגו והונמכו, הבלמים תוגברו, מערכת הפליטה הוחלפה, והלקוחות יוכלו לבחור את צורת המפלטים הכפולים בכל צד – אובלי או עגול. כמובן שגם הצמיגים לא נשארו במידה המקורית והוחלפו ל-245/30 מלפנים ו-295/25 מאחור, על חישוקי "20 נאים. ביצועים? מהירות סופית מוגבלת ל-320 קמ"ש ו-100 קמ"ש המושגים ב-4.4 ש', מספיק מהר בשביל להשאיר מאחור פורשה 911 חדשה, אבל באופן מפתיע לא את ה-911 טורבו... בצד הוויזואלי נזכיר מכסה מנוע עם פתחי אוורור לכל אורכו ופגוש קדמי אגרסיבי שמספק למכונית מראה שמשדר "זוז לי מהנתיב. עכשיו!" בפנים תמצאו לוח מחוונים חדש (שיספיק למהירות הסופית החדשה) וחלקי פנים רבים העשויים מקרבון פייבר, כולל בהגה. המחיר? כ-158 אלף אירו, לצורך השוואה בסכום הזה תוכלו לקנות פורשה 911 GT3 וב.מ.וו 335 קופה טווין טורבו ועדיין להישאר עם עודף שיספיק לדלק לשנה. אבל מצד שני, לא תוכלו להגיד שיש לכם את הסדרה 3 קופה המהירה בעולם.