אחרי שראינו סקיצה, מגיע הפעם תור הדבר האמיתי. לפניכם הדור הבא של המיצובישי לאנסר, המיועד לחשיפה פומבית ראשונה בתערוכת דטרויט בעוד פחות מחודש. המכונית החדשה משלבת – לפחות לדברי מיצובישי – אלמנטים עיצוביים שנלקחו מהקונספט X, אם כי כצפוי גרסת היצור הרבה פחות דרמטית. מעבר לעיצוב חל גידול צנוע בממדים: בסיס הגלגלים גדל ב-3.5 ס"מ ומגיע ל-2.635 מ', האורך צמח בשיעור דומה ועומד על 4.57 מ', כאשר ברוחב ובגובה נרשם גידול משמעותי של 6.5 ו-6.0 ס"מ בהתאמה. בצד המכני מדובר בשלב זה על מנוע 2.0 ל' MIVEC (תזמון והרמה משתנים) אטמוספירי בלבד, וזה מציע נתונים נאים של 152 כ"ס; זה משודך לתיבה מעניינת – CVT רציפה עם אפשרות לשימוש ב-6 הילוכים נפרדים, בסיוע מנופי תפעול בהגה. על דגמי ה-1.6 המעניינים את השוק הישראלי אין בינתיים מידע, וגם לא על גרסת האיבו שכמובן תגיע גם היא.