בתערוכת ז'נבה 2004 הציגה רינספיד עוד אחת בסדרת מכוניות-הקונספט יוצאות הדופן שלה: "ספלאש", מכונית אמפיבית שהצטיינה בביצועי-המים שלה. שלא כרגיל (עד כמה שמכוניות אמפיביות הן "רגילות"), הספלאש משתמשת בשיטת הידרופויל – מעין כנפיים תחתונות הגורמות לגוף המכונית לרחף מעל פני המים, ובכך מופחתת משמעותית התנגדות המים לתנועה. עכשיו הצליחה רינספיד להוכיח כי ה'ספלאש' יודעת לעמוד בתנאי-ים קשים, כאשר קבעה שיא חדש בחציית תעלת למאנש. הגדרת הקטגוריה לשיא – האמור להרשם בספר השיאים של גינס – היא "מכוניות הידרופויל", מה שמעלה את התהיה כמה מתחרות כבר יש או היו לספלאש... על כל פנים, המכונית השלימה את החציה מדובר שבאנגליה לעיירה סאנגאט בצרפת בכשלוש ורבע שעות, לאחר שניווטה בין ספינות גדולות ואטיות (תעלת למאנש היא ערוץ שיט עמוס ביותר) ונלחמה בים סוער שהיווה אתגר קשה למכונית/סירה הקטנה ולשייט שניווט אותה. אחד הגלים אף גרם לנזק בלתי-ידוע בשלב מוקדם למדי ופגע בביצועי המכונית. הספלאש מונעת על-ידי מנוע מתוצרת Weber הגרמנית, בעל שני צילינדרים בנפח 750 סמ"ק, המפיק 140 כ"ס. מהירותה המירבית במים היא 80 קמ"ש, אך תנאי הים לא אפשרו להתקרב לביצועים שכאלו.