פורשה הציגה את גרסת המירוץ של ה-GT3 RS, העתידה להשתתף במירוץ 24 השעות של ספא בסוף החודש (במסגרת קטגוריה 2). ה-GT3 RSR, המיועדת לשימושי מסלול בלבד, נבנית על בסיס ה-RS ובהתאמה לחוקי ההומולוגיציה של FIA. בפורשה מקווים, מן הסתם, שה-RSR תמשיך את הייצוג הנכבד של פורשה בקטגוריה זו. אז מה נשתנה לעומת ה-RS ובכלל? המשקל הכולל עומד על 1225 ק^ג (לעומת 1375 ק^ג ב-RS) לפי המינימום המעודכן המותר לקטגוריה. מהלך הבוכנה הועלה ל-102.7 מ^מ ומגדיל בכך את הנפח ל-3.8 ליטרים (3.6 ל' ב-RS). התוצאה: 495 כ^ס ב-8,500 סל^ד (לעומת 415 כ^ס ב-RS) ו-44.3 קג^מ, כאשר המנתק נמצא ב-9,000 סל^ד. הכח מועבר לגלגלים האחוריים דרך תיבה סיקוונסיאלית בת שישה הילוכים ועל הטמפרטורה שומרים מצננים הזהים לאלו שבקאררה GT(אולי נשארו עודפים לאחר הפסקת ייצורה...). מתלים של Sachs ושינויי גאומטריה (בעיקר מפשקים רחבים יותר) אמורים לדאוג להתנהגות ובלמי דיסק בקוטר 380 מ^מ מלפנים ו-355 מ^מ מאחור משמשים בתור עוגנים. במטרה לשפר את חלוקת המשקל מוקמו המצבר ומיכלי שמן בקדמת המכונית. גוף מורחב ומחוטב, עשוי קרבון יקר מפז, עוטף את הכל. המחיר לא מפורסם וגם לא ממש מעניין, לפחות עד שיסלל כאן מסלול אספלט רלוונטי.