המטוס בו היא עתידה לעשות שימוש, מוצג בתערוכת התעופה הנערכת באוש-קוש, ויסקונסין בימים אלו. החדירה המדוברת תתמקד בשוק האמריקאי ותבוצע דרך חברה שתוקם במטרה לעמוד בדרישות התאחדות התעופה האמריקאית ותפעל בשיתוף עם חברת פייפר הותיקה. מאז הטיסה הראשונה ב-2003 עד היום נספרו למעלה מ-240 שעות של טיסת ניסוי על הכלי, אך הפרטים, נכון להיום, מועטים. שני מנועי טורבו-מניפה של הונדה, גובה מקסימאלי 41000 רגל (כ-12.5 ק^מ), מהירות מירבית 420 קשר (כ-780 קמ^ש), שבעה מקומות וטווח טיסה של 2000 ק^מ. בתמונות ניתן לראות את השילוב המבני הייחודי בין הכנף למנוע שתורם, לטענת החברה, לגרר נמוך יותר במהירויות גבוהות ומותיר מקום רב למטען בהשוואה לתצורת המנועים הקיימת היום בשוק. לצורך האתגר (הלא כל כך חדש, הפרויקט החל ב-1986), הונדה-ג'ט מודיעה כבר היום, שמטוסיה יתנו מענה טוב יותר מהקיים בשוק במונחי ביצועים, נוחות ואיכות ומבטיחה רמת שירות שלא מוכרת בתחום.