שוק הטנדרונים ספג מכה קשה לפני כשנה בשל שינוי תקנות המס, אבל עדיין מדובר באלטרנטיבה זולה למי שרוצה רכב מרווח עם תא מטען גדול במיוחד. בחלק מהמקרים מתווספת למשוואה אופציה לשבעה מושבים, שהופכת את הטנדרון לאלטרנטיבה זולה יחסית למיניוואן. אלא שעד לאחרונה סבל פלח השוק הזה ממחסור חמור במצרך בסיס ישראלי – תיבה אוטומאטית. אומנם הקנגו של רנו הציעה אופציה כזו, אך רק בשידוך למנוע בנזין – לא בחירה נפוצה בקרב קהל היעד. עכשיו מביאה צ'מפיון לארץ גרסה חדשה של הקאדי, שנראה שמציעה את הנוסחה המושלמת – דיזל אוטומאט (ועם תיבת ה-DSG החביבה עלינו) ועוד עם אופציה לשבעה מושבים. הקאדי בתצורה הנ^ל מגיע ברמת אבזור ^קומבי^ ועם דלת צד אחת בלבד, במחיר של 150,000 ש^ח (הוספת שורת המושבים השלישית תעלה עוד 3,000 ש^ח), ולמיטב זיכרוננו מדובר באופציית השבעה מושבים האוטומאטית הזולה בארץ.