האגדה מספרת כי ההיי-לקס נוסע לעד, הבדיחה אומרת שזה פשוט משום שהוא עדיין לא הגיע. וברצינות, גם אוהדיו השרופים ביותר של הטנדר הקשוח של טויוטה יודו שביצועי המנוע הם לא התחום החזק שלו, תרתי-משמע. עכשיו מביאה טויוטה לאירופה את ההיי-לקס שאמור לחסל את הבדיחות באופן סופי, ומוסיפה לחבילה תיבת הילוכים אוטומאטית, שגם היא היתה חסרה בהיצע עד אתה. את בעיית השרירים פתרה טויוטה בשיטה פשוטה ומוכחת – היא פשוט השתילה בחרטום הטנדר את מנועו המוכח של הלנדקרוזר, שמספק 169 סוסים ו-35 קג"מ. המומנט הנ"ל מתקבל על פני תחום רחב במיוחד – מ-1,400 ועד 3,250 סל"ד. גרסה זו היתה קיימת בעבר בחלקים שונים של העולם, אולם רק עתה זכתה לתקינה אירופאית. היא תהיה זמינה אך ורק בגרסאות הנעה וקבינה כפולה, ואמורה לקסום ל"משתמשי הפנאי" – כנראה שזו לא המצאה ישראלית. אותם קוני פנאי יוכלו לבחור בין תיבה ידנית (חמישה הילוכים) לאוטומאטית (ארבעה הילוכים). אבל גם המשתמשים הפשוטים יותר יזכו לתוספת כח – שיפורים למנוע ה-2.5 המוכר העלו את הספקו ל-118 כ"ס בעוד המומנט זוכה לתגבור משמעותי עוד יותר – 33.1 קג"מ במקום 26.5 במנוע המוכר לנו. המנוע הבסיסי יהיה זמין אך ורק עם תיבה ידנית. הדגם החזק יותר צפוי להגיע לארץ בעוד כחצי שנה, בגרסה האוטומאטית בלבד, ויצטרף לשוק טנדרים חזק וצפוף מאי פעם. מנוע ה-2.5 ל' המחוזק יגיע גם הוא לארץ, אם כי ככל הנראה רק בשנת המודל הבאה.