מתאר נסיעה עירוני ממקסם את יתרונות המערכת ההיברידית. משאיות הן פלטפורמה טובה למערכות היברידיות, גם בשל המשקל הגבוה יותר והנפח הזמין (שהופך את השתלת המערכות הנוספות לבעייתית ומשמעותית פחות) וגם בשל הנסועה הגבוהה, שמבטיחה כיסוי מהיר של עלויות המערכת. יש כנראה לא מעט יצרנים שמצליחים לעשות את החשבון ומציגים משאיות היברידיות, בדגש על משאיות קלות לתפקידי חלוקה עירוניים. UPS כבר הודיעה על הכנסת משאיות היברידיות (מתוצרת גרומן) לשימוש, ועכשיו הציגה חטיבת המשאיות של מיצובישי את הגרסה שלה לנושא – מיצובישי פוסו קאנטר. מדובר במשאית קלה (משקל כולל של עד שישה טון) המיועדת בעיקר למשימות עירוניות, ולכן היוותה מועמדת מושלמת לקבלת מערכת היברידית. אל מנוע הדיזל (שלושה ל', 125 כ^ס) הצטרף מנוע חשמלי בהספק של 47 כ^ס והכח עובר לגלגלים בעזרת תיבה רובוטית לטובת החיסכון בדלק. כמו במערכות היברידיות אחרות שפגשנו, המנוע החשמלי אחראי על התנועה במהירות נמוכה, שיתוף פעולה בין המנועים נרשם בהאצות בעוד מנוע הדיזל משחק סוליטר במהירות שיוט. בניגוד למערכות קיימות משתמשת המערכת במערך סוללות ליתיום-איון לאחסנת החשמל. לסוללות אלו יתרונות רבים על הניקל-מטאל הנפוצות יותר במונחים של תכולת אנרגיה ומשקל, אבל חסרון משמעותי בדמות נטייה להתפוצץ במקרה של התלקחות. אנשי מיצובישי מוסרים על שיפור מהותי ברמת זיהום האוויר שפולט המנוע (41% פחות תחמוצות חנקן ו-46% פחות חלקיקים) וירידה של כ-20% בצריכת הדלק לעומת משאית מקבילה נטולת מנוע חשמלי. השיווק, כרגע, מוגבל ליפן, שם הלחץ להפחתת זיהום האוויר חזק במיוחד.