מיצובישי בריטניה יציגו בתערוכת לונדון, שתיפתח השבוע, גרסה מחוזקת ל-EVO9 שתענה לשם FQ360. ה-360 פותחה על ידי מיצובישי אנגליה ומהנדסים מקבוצת המרוצים ראליארט. מי שהיו אחראיים גם ל-FQ400 המופרעת שהוצעה בדור הקודם של הפסיכו-טורבו היפנית (בשנת 2004) וסיפקה 405 כ"ס וביצועים של מכונית על (ונבחנה גם אצלנו בגליון 231). ב-360 החדשה (המבוססת על ה-FQ340) העלו שינויים במחשב המנוע, מערכת הפליטה, משאבת הדלק (ועוד) את ההספק ל-366 כ"ס ומעמידים את המומנט על נתון עגול של 50 קג"מ ב-3200 סל"ד. הנתון האחרון גורם לאנשי מיצובישי גאווה מיוחדת: בהשוואה ל-FQ400 מדובר על קג"מ אחד יותר, שמגיע 2200 סל"ד (!) נמוך יותר. למרות ההספק הנמוך יותר בגרסה החדשה, הביצועים (המשוערים) עדיין יותר מטובים. 100 קמ"ש מושגים ב-4.1 ש', כחצי שניה מהר יותר מפורשה 911 קאררה, והמהירות המרבית עומדת על 256 קמ"ש. השינויים, כמובן, לא מתרכזים רק במנוע. בחוץ ניתן להבחין בספוילר קדמי העשוי מסיבי פחמן, ספויילר אחורי מגודל, סנפירי כריש בקצה הגג וחישוקי "17 של ספידליין בעיצוב שונה הנועלים צמיגים במידה 235/45. בתא הנוסעים תמצאו מחוונים נוספים – טעינה, טמפ' שמן וגדישה. שאר המערכות – מתלים, הגה ובלמים לא שונו. המחיר? 35,500 ליש"ט, כמה אלפים יותר מפורשה בוקסטר. אם תקפצו לדילר המקומי שלכם (בבריטניה כמובן) ותזמינו עכשיו, תקבלו את הרכב בספטמבר, שיהיה במזל טוב.