קצת יותר משנה אחרי שהשיקה את ה-TSO GT2 לשוק האירופי, הציגה אתמול חברת מרקוס הבריטית הקטנה קופה מעודכנת: קלה וקשיחה יותר, עם שינויי עיצוב, יותר מקום לנוסעים ובשתי גרסאות. בנוסף לקופה הבסיסית, המכונה עכשיו TSO GTC במקום GT2, מוצעת המכונית גם בגרסת טארגה, R/T, עם גג ניתן להסרה. גרסה זו מצויידת גם ביותר אבזור ובמיתלי ^טורינג^, מן הסתם נוחים יותר. שינויי העיצוב מתבטאים בעיקר במראה מחודד וזויתי יותר לכונס בחרטום המכונית. המפרט הבסיסי לא השתנה: מנוע V8 שמקורו בשברולט קורבט מלפנים, משקל קליל של קצת מעל טון, הנעה מאחור דרך תיבת 6 הילוכים ידנית ודיפרנציאל מוגבל החלקה, שלדה שפותחה ומיוצרת על-ידי פרודרייב, מרכב מחומרים מרוכבים וביצועים יותר ממכובדים עבור מכונית שמחירה כ-50,000 ליש^ט בלבד (קצת יותר לגרסת הטארגה). המנוע מוצע בשני הספקים, 420 או 462 כ^ס (קצת פחות מ-475 הסוסים שאפשר היה לקבל עם ה-GT2 המוחלפת, אגב), ובגרסה החזקה יותר מתקבלת האצה ל-60 מייל/שעה ב-4.1 שניות ול-100 מייל/שעה ב-8.5 שניות. המהירות המירבית המוצהרת היא 300 קמ^ש. המסירות יתחילו עוד הקיץ.