כאשר
סיפרנו לכם על הצגת ה-207, הוזכרה שם גם גרסה מעניינת, 1.6 ל' עם מגדש טורבו.
עכשיו מפרסמים בפיז'ו כי החל מאוקטובר הקרוב יתחילו למכור את הגרסה הספורטיבית הראשונה של ה-207, ה-GT. המנוע הוא תוצר של שיתוף הפעולה בין פיז'ו סיטרואן וב.מ.וו, נפחו 1.6 ל' והוא מספק 150 כ^ס ב-5800 סל^ד (ולחשוב שהונדה הצליחו להוציא 10 כ^ס יותר, ללא מגדש, בשנות ה-90 המוקדמות) אך הנתון המעניין הוא המומנט, 25 קג^מ שזמינים החל מ-1400 סל^ד נמוכים במיוחד. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה. 100 קמ^ש מושגים תוך 8.7 ש', שהם חצי שניה לאט יותר מהמתחרה המוגדשת מבית VW, הפולו GTI (עם מנוע 1.8 מוגדש והספק זהה). מבחוץ ניתן לזהות את ה-GT בקלות בזכות חישוקי ה-^17 המגודלים, ומבפנים יבדילו דוושות אלומיניום ומושבים משולבי עור את הגרסה הבכירה (כרגע) מהשאר. אלו מכם המעונינים בגרסה החזקה ביותר של ה-207 יצטרכו להמתין ל-RC, שככל הנראה תשתמש באותו המנוע אך תציע הספק (משוער) של 180 כ^ס, גרסה זו צפויה בתחילת השנה הבאה.